تبلت وان پلاس بزودی از راه می رسد

تبلت وان پلاس بزودی از راه می رسد

OnePlus به تازگی گوشی OnePlus 11 را در چین عرضه کرده است. اگرچه انتظار داریم امسال دستگاه های بیشتری را از وان پلاس ببینیم، اما همه دستگاه ها گوشی نخواهند بود. گزارش جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد تبلت OnePlus نیز در دست ساخت است. و این گزارش همچنین نشان داد که این دستگاه به زودی به هند می آید.

اسم رمز تبلت Oneplus Aries است. و در نهایت، ممکن است به عنوان OnePlus Tab یا OnePlus Pad معرفی شود. شاید وان پلاس قصد دارد آن را همراه با وان پلاس 11 آر عرضه کند. اگرچه اطلاعات دقیقی در مورد تاریخ عرضه نداریم، اما انتظار داریم که در ژوئن 2023 عرضه شود.

از آنجایی که وان پلاس قصد دارد این تب را در هند راه اندازی کند، احتمالاً بودجه محور خواهد بود. گزارش های اخیر حاکی از آن است که تبلت آینده OnePlus از یکی از تبلت های Oppo که در حال حاضر در بازار موجود است الهام گرفته خواهد شد. با این حال، یک کپی یک به یک از تبلت نخواهد بود.

وان پلاس احتمالاً تغییراتی در طراحی ایجاد خواهد کرد. و انتظار داریم تغییراتی را در مشخصات نیز شاهد باشیم. آیا نمی دانید که OnePlus از کدام تبلت Oppo الهام گرفته است؟ خوب، گزارش هیچ چیز واضحی در مورد آن به ما نمی دهد. با این حال، ما حدس می زنیم که اوپو پد ایر باشد.

این تبلت دارای صفحه نمایش 10.36 اینچی IPS LCD با وضوح 2K است. در زیر کاپوت، Oppo Pad Air دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 680 SoC است که یک تراشه میان رده خوب است. علاوه بر این، این تبلت دارای باتری 7100 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 18 واتی است.

با این وجود، هنوز مطمئن نیستیم که وان پلاس همان مشخصات را در تبلت جدید ادغام خواهد کرد یا خیر. با این حال، اگر OnePlus را بشناسید، مطمئناً تغییرات معناداری در سخت افزار ایجاد می کند تا تبلت جدید را متمایز کند. و ما انتظار داریم با نزدیک شدن به ماه ژوئن اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه دریافت کنیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رویت شدن امتیاز انتوتو گوشی ONEPLUS 10T

نظرات در مورد : تبلت وان پلاس بزودی از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *