نحوه نصب کنترلر Nintendo Switch Pro به رایانه شخصی

نحوه نصب کنترلر Nintendo Switch Pro به رایانه شخصی

نینتندو سوئیچ پرو کنترلر یکی از گرانترین کنترل کننده های “پایه” در نسل کنسول کنونی است ، اما همچنین محکم است ، بازی با او احساس خوبی دارد ، دارای یک پد جهت دار عالی است و از سنسورهای حرکتی چشمگیر و فناوری لرزش برخوردار است. علاوه بر این ، گیم پد از بلوتوث استفاده می کند ، بنابراین برای اتصال آن با رایانه خود نیازی به آداپتور ندارید.

Pro Controller به عنوان کنترل کننده DirectInput به جای کنترل کننده XInput مانند گیم پد های سری Xbox S / X و Xbox One در ویندوز ظاهر می شود ، بنابراین کار با بازی های رایانه ای شما می تواند کمی سخت باشد. خوشبختانه ، Valve پشتیبانی کامل Switch Pro Controller را به Steam اضافه کرد ، بنابراین احتمالاً قسمت زیادی از کتابخانه بازی شما را پوشش می دهد. بازی های غیر بخار به مراحل دیگری احتیاج دارند که ما شما را در آن گام برمی داریم.

البته ، تا زمانی که ابتدا آن را به رایانه وصل نکنید ، نمی توانید از طریق Switch Pro Controller با رایانه خود استفاده کنید. شما دو گزینه دارید: سیم و بی سیم. سیم ساده ترین است اما بی سیم بی سیم است. و نیاز به کمی کار دارد.

Switch Pro Controller خود را با اتصال سیمی به کامپیوتر وصل کنید

نحوه نصب کنترلر Nintendo Switch Pro به رایانه شخصی

  1. کابل Pro Controller (یا هر کابل داده USB-A-to-USB-C یا کابل داده USB-C-to-USB-C اگر کامپیوتر شما دارای پورت USB-C است) را به کنترل کننده وصل کنید.
  2. انتهای دیگر کابل را به کامپیوتر متصل کنید.

این کنترل کننده توسط ویندوز 10 به عنوان “Pro Controller” شناسایی می شود. می توانید به مراحل راه اندازی Steam در زیر بروید.

Switch Pro Controller خود را با اتصال بی سیم به کامپیوتر وصل کنید

برای اینکار شما به یک آداپتور بلوتوث یا بلوتوث داخلی احتیاج دارید ، اما این کار نیز آسان است.

  1. با شارژ Pro Controller ، دکمه همگام سازی را در بالای صفحه بازی برای چند ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا چراغ های نشانگر شروع به چشمک زدن کنند.
  2. سینی سیستم را باز کنید و روی نماد بلوتوث کلیک راست کنید.
  3. روی “افزودن دستگاه بلوتوث” کلیک کنید.
  4. روی “افزودن بلوتوث یا دستگاه دیگر” کلیک کنید.
  5. روی “بلوتوث” کلیک کنید (زیرا ویندوز 10 باید اطمینان یابد که می خواهید از بلوتوث استفاده کنید).
  6. Pro Controller باید در لیست دستگاه های موجود نشان داده شود (اگر این طور نیست ، مطمئن شوید که چراغ های نشانگر هنوز به جلو و عقب چشمک می زنند). روی آن کلیک کنید و کنترلر را جفت کنید.
  7. اکنون می توانید به تنظیمات Steam بروید.

راه اندازی استیم

برای اطمینان از اینکه همه کارها بین Pro Controller و بازی رایانه ای شما مطابق آنچه که باید انجام شود ، کار می کند ، باید از حالت Big Picture Steam استفاده کنید ، سیستم منوی تکیه گاه مناسب برای کاناپه که با صفحه بازی به خوبی کار می کند.

  1. اگر هنگام اتصال Pro Controller ، Steam به طور خودکار در Big Picture باز نمی شود ، Steam را باز کرده و وارد منوی تنظیمات شوید.
  2. روی تنظیمات کنترل کننده عمومی کلیک کنید ، که یک پنجره تمام صفحه و تصویر بزرگ باز می شود.
  3. روی “Switch Pro Configuration Support” کلیک کنید.

اگر Pro Controller متصل باشد ، نشانگر ماوس باید ناپدید شود و شما می توانید با گیم پد به Big Picture بروید. بسته به اینکه ترجیح می دهید دکمه های A / B / X / Y ترجیح دهند همانطور که روی Pro Controller هستند (از جهت عقربه های ساعت X ، A ، B ، Y از بالا) نگاشت شوند ، می توانید “استفاده از طرح دکمه Nintendo” را تغییر دهید. دوباره روی کنترل کننده Xbox نقشه برداری کنید (از بالا Y ، B ، A ، X در جهت عقربه های ساعت).

بیشتر بخوانید  دستبند تناسب اندام Watch D2 اواخر امسال از راه می رسد

با استفاده از Big Picture تضمین می شود که گزینه های پشتیبانی از کنترلر Steam و گزینه های بازسازی و پیکربندی بیش از حد بازی ظاهر می شوند ، که اگر بازی را از روی دسک تاپ باز کنید ، چنین اتفاقی نخواهد افتاد. این وقتی اتفاق افتاد که ما No Man’s Sky را بازی کردیم. کنترل کننده از طریق Big Picture با بازی کار می کرد ، اما هنگام راه اندازی از طریق دسکتاپ نقشه برداری عجیب بود.

با اجرای بازی از حالت Big Picture ، باید گزینه های Controller Pro Pro را وارد کنید تا پوشش Steam’s Switch Pro Controller ظاهر شود. به شما امکان می دهد نگاشت های کنترلر را از نظر موقعیت های مختلف بررسی کرده و در صورت لزوم آنها را برطرف کنید. می توانید به صورت دستی هر ورودی را بر روی Pro Controller به هر ورودی کلید یا صفحه بازی وارد کنید ، اما پیکربندی پیش فرض باید در بیشتر بازی ها کار کند. اگر کنترل ها با تنظیمات پیش فرض کمی خاموش به نظر برسند ، این کار مفید است. اجرای در No Man’s Sky با کلیک بر روی چوب سمت راست بدون اصلاحات دستی بسیار ناچیز بود.

نحوه نصب کنترلر Nintendo Switch Pro به رایانه شخصی

جایگزین سخت افزار: آداپتور بی سیم USB 8BitDo

پشتیبانی Pro Controller از Steam مورد استقبال قرار می گیرد ، اما اگر بخواهید بازی های غیر Steam را با کنترل کننده انجام دهید به دلیل نحوه شناسایی ویندوز از شانس برخوردار نیستید. این را می توانید به یکی از دو روش حل کنید: استفاده از آداپتور بلوتوث سخت افزاری که به طور خاص برای چندین نوع گیم پد طراحی شده است یا استفاده از بسته بندی XInput مبتنی بر نرم افزار.

8BitDo Wireless USB Adapter یک آداپتور بلوتوث 20 دلاری است که به شما امکان می دهد تا به راحتی Switch Pro Controller ، Switch Joy-Cons یا حتی Wii U Pro Controller را به رایانه متصل کنید. این آداپتور تمام جزئیات XInput را کنترل می کند ، بنابراین اتصال Switch Pro Controller به آن از طریق منوی بلوتوث رایانه شخصی خود با دکمه همگام سازی فیزیکی به آن کار می کنید تا مانند یک گیم پد Xbox PC مناسب باشد.

جایگزین نرم افزاری: DirectInput-to-XInput Wrapper

این قدرتمندترین و پیچیده ترین گزینه است. به جای اعتماد به Steam یا آداپتور USB برای انجام کار ، از یک بسته بندی نرم افزار برای ترجمه ورودی های Pro Controller به قالبی استفاده می کنید که ویندوز 10 بهتر می تواند با آن کار کند.

X360ce یک برنامه منبع باز است که به شما امکان می دهد نحوه مشاهده ویندوز از کنترل کننده غیر XInput خود را کنترل کنید. این یک بسته بندی محکم است که با نگاشت تقریباً هر ورودی دیگر به ورودی های گیم پد ، از گیم پد Xbox 360 تقلید می کند. این پروژه در حال حاضر از بین رفته است. x360ce آخرین بار در سال 2015 به روز شد.

بسته بندی نرم افزار باید کار را انجام دهد اگر شما مایل به نصب و تدریجی کار با آنها هستید تا زمانی که Switch Pro Controller همانطور که می خواهید کار کند. ممکن است بیش از کمی کار طول بکشد. بسته بندی درایورهای شخص ثالث بسیار ریز است.

نحوه اتصال سایر کنترلر ها

برای اطلاعات بیشتر، به راهنمای ما در مورد نحوه انتخاب کنترل کننده مناسب برای رایانه خود مراجعه کنید. اگر کنترلر PS4 یا Xbox دارید که می خواهید به رایانه شخصی متصل شوید ، ما برای آن دسته بازی نیز دستورالعمل داریم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نحوه نصب کنترلر Nintendo Switch Pro به رایانه شخصی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *