سامسونگ و بروزرسانی مرورگر اینترنتی خود

سامسونگ نسخه جدیدی از اینترنت سامسونگ را معرفی کرده است ، مرورگر وب که در دستگاه های اندرویدی آن گنجانده شده است. اگرچه احتمالاً بیشتر افراد از چیزی مانند Google Chrome استفاده خواهند کرد ، سامسونگ به طور مداوم قابلیت های جدیدی را به گزینه داخلی خود اضافه کرده است و این به روزرسانی به نسخه 14.0 – که فقط در حال حاضر در نسخه بتا وجود دارد، چند مورد خوش آمد گویی به آن اضافه می کند.

برای حفظ حریم خصوصی ، اینترنت سامسونگ اکنون با “هوشمند ضد ردیابی” همراه است که وب سایت ها را ردیابی می کند و کاربر را ردیابی می کند. همچنین یک داشبورد جدید وجود دارد که خلاصه ای از رویدادهای امنیتی و حریم خصوصی اخیر را در مرورگر نشان می دهد. این صفحه در تنظیمات یافت شده ، تعداد تبلیغات ، تغییر مسیرها و پنجره های بازشو مسدود شده در چند روز گذشته را نشان می دهد.

اگر به بهره وری موبایل علاقه دارید ، خبرهای خوبی نیز برای شما وجود دارد. با این به روزرسانی ، تلفن هایی که از App Pairs سامسونگ پشتیبانی می کنند اکنون می توانند دو نمونه از مرورگر سامسونگ را جفت کنند ، بنابراین می توانید همزمان دو صفحه را مشاهده کنید. این امر به ویژه در مورد تاشو مانند Galaxy Z Fold2 می تواند مفید باشد ، اما در فاکتورهای فرم استاندارد نیز موثر خواهد بود. اگر یک تاشو داشته باشید ، حالت Flex را نیز به طور خودکار در مرورگر فعال خواهید کرد ، ویدئوها را در نیمه بالای صفحه پخش می کنید و کنترل های پخش را در نیمه پایین قرار می دهید. این هر زمان که فیلم ها را به صورت تمام صفحه پخش می کنید ، شروع خواهد شد.

با جمع بندی موارد ، اکنون می توانید قلم مورد علاقه خود را برای استفاده در تجربه مرور انتخاب کنید ، اگرچه این یک ویژگی آزمایشی است که در بخش آزمایشگاه های مرورگر یافت می شود. ویژگی های دیگر شامل پشتیبانی از S Pen to Text در سری Galaxy Tab S7 – ویژگی اعلام شده به عنوان بخشی از به روزرسانی OneUI 3.1 – حالت خواننده بهبود یافته و پسوند ترجمه جدید که از 18 زبان پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید  گوشی های متعددی از گلکسی سامسونگ اندروید 13 دریافت کردند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سامسونگ و بروزرسانی مرورگر اینترنتی خود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *