گوشی شیائومی MIX Fold 3 با دوربین سلفی زیر نمایشگر

گوشی شیائومی MIX Fold 3 با دوربین سلفی زیر نمایشگر

انتظار می رود شیائومی گوشی تاشو MIX Fold 3 را در نیمه دوم سال جاری عرضه کند. به طور دقیق، این دستگاه احتمالا در ماه آگوست عرضه می شود. چندین جزئیات از گوشی تاشو پیشتر در افشای اطلاعات اخیر فاش شده است. اکنون، یک پست جدید Weibo توسط افشاگر مطرح Digital Chat Station، اطلاعات بیشتری را در مورد MIX Fold 3 ارائه می دهد.

Xiaomi MIX Fold 3 از طراحی نازک و سبکی برخوردار است که انتظار می رود یکی از برجسته ترین ویژگی های آن باشد. علاوه بر این، DCS ادعا کرد که این دستگاه با یک دوربین سلفی زیر نمایشگر به فروش خواهد رسید. برای یادآوری، دستگاه های MIX Fold و MIX Fold 2 اصلی دوربین داخلی ندارند.

DCS همچنین گفت که MIX Fold 3 به دوربین تله فوتو پریسکوپ مجهز خواهد شد که زوم اپتیکال 5 برابری را ارائه می دهد. از شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین ممکن است به کاربران اجازه دهد دستگاه را در زوایای مختلف باز نگه دارند. به گفته این افشاگر، شیائومی در حال آزمایش نسخه مفهومی یک گوشی تاشو است. این دستگاه احتمالا با فناوری های نوآورانه داشته باشد.

گزارش‌های دیگر حاکی از آن است که Xiaomi MIX Fold 3 دارای صفحه‌نمایش بیرونی ۶.۵۶ اینچی FHD+، نمایشگر داخلی ۸.۰۲ اینچی با وضوح ۲۱۶۰ در ۱۹۱۲ پیکسل، ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه UFS 4.0 خواهد بود. این دوربین دارای یک دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی سونی IMX800 با مهندسی لایکا در عقب خواهد بود. این دستگاه از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی خواهد کرد. مدل در رنگ های مشکی (پشت چرمی) و سفید (پشت شیشه ای) عرضه خواهد شد.

در اخباری مرتبط سری 14 شیائومی نسل بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار است که احتمالاً در اواخر سال جاری عرضه می شود. اما قبل از هر گونه اعلام رسمی، یک افشا جدید حکایت از ورود مدل بالاتر شیائومی 14 پرو در دو نسخه دارد.

برای کسانی که نمی‌دانند، انتظار می‌رود که غول فناوری چینی سری Xiaomi 14 را بین نوامبر و دسامبر سال جاری عرضه کند و احتمالاً شامل یک مدل پایه Xiaomi 14 و یک مدل Xiaomi 14 Pro می‌شود. در حالی که شایعاتی در مورد مشخصات آنها وجود داشته، آخرین اطلاعات از Digital Chat Station معروف به اطلاعات رسیده که جزئیات مربوط به طراحی این مدل پیشرفته Pro را به اشتراک گذاشت. گوشی پریمیومی آینده این شرکت دارای صفحه نمایش تخت بزرگ 2.5 بعدی خواهد بود.

بیشتر بخوانید  مچ بند شیائومی Smart Band 8 Pro راهی بازار جهانی شد

این پنل همچنین دارای یک قاب میانی است که شکل زاویه ای دارد. به عبارت دیگر، 14 پرو حداقل در یک نسخه با صفحه نمایش تخت وارد بازار خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی شیائومی MIX Fold 3 با دوربین سلفی زیر نمایشگر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *