گوشی های متعددی از گلکسی سامسونگ اندروید 13 دریافت کردند

گوشی های متعددی از گلکسی سامسونگ اندروید 13 دریافت کردند

سامسونگ ماه گذشته به‌روزرسانی پایدار One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را برای سری گلکسی S22 منتشر کرد و اکنون شروع به عرضه نسخه‌های پایدار نرم‌افزار برای سری‌های قدیمی‌تر گلکسی S21 و همچنین سری S20 و Note 20 کرده است. در حال حاضر، به‌روزرسانی برای دستگاه‌های فوق‌الذکر در اروپا در حال ارائه است و در روزهای آینده عرضه گسترده‌تری پیش‌بینی می‌شود.

سری Galaxy S21 که شامل Galaxy S21، Galaxy S21+ و Galaxy S21 Ultra است، به‌روزرسانی پایدار One UI 5.0 (نسخه نرم‌افزار G99xBXXU5DVJC) را در اروپا دریافت می‌کند. تا زمان نگارش این مطلب، هیچ بروزرسانی برای گلکسی اس 21 فی وجود ندارد. این گوشی هوشمند احتمالا جدیدترین نرم افزار را به طور جداگانه دریافت خواهد کرد.

به‌روزرسانی One UI برای سری گلکسی S20 و سری Note 20 به ترتیب با نسخه‌های میان‌افزار G98xBXXUFGVJE و N98xxXXU5GVJE عرضه می‌شود. در حال حاضر در سوئیس و آلمان در حال پخش است. این به روز رسانی همچنین سطح وصله امنیتی اندروید را تا اکتبر 2022 افزایش می دهد.

Changelog به روز رسانی در حال حاضر در دسترس نیست زیرا سامسونگ به طور رسمی عرضه را اعلام نکرده است. باید ویژگی های جدیدی را که شرکت کره جنوبی با One UI 5.0 معرفی کرده است، به همراه داشته باشد. می‌توانیم انتظار تغییرات بصری زیادی از جمله رابط کاربری جدید اعلان‌ها، آیکون‌ها و موارد دیگر را داشته باشیم.

ظاهراً این به‌روزرسانی با انیمیشن‌های نرم‌تر ارائه می‌شود، اما ما انتظار هیچ تغییری را نداریم. همچنین One UI 5 به کاربران این امکان را می دهد که صفحه قفل خود را سفارشی کنند و تصاویر پس زمینه بیشتری اضافه کنند. علاوه بر این، آنها قادر خواهند بود پس‌زمینه تماس‌های مختلفی را برای هر مخاطب تنظیم کنند. همچنین ویجت های انباشته شده جدیدی در صفحه اصلی وجود دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گلکسی تب اس 7 سامسونگ بدون حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر

نظرات در مورد : گوشی های متعددی از گلکسی سامسونگ اندروید 13 دریافت کردند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *