گوگل پیکسل منعطف در دست ساخت است

ما شروع به دیدن بیشتر و بیشتر تلفن های هوشمند تاشو می کنیم ، شایعات حاکی از آن است که اپل روی یکی کار می کند و اکنون جزئیات یک گوشی هوشمند تاشو Google Pixel داریم. طبق گزارش اخیر، سامسونگ در حال ساخت نمایشگرهای تاشو برای تعدادی از تولیدکنندگان است ، این شامل گوگل ، اوپو و شیائومی است. این نمایشگر جدید که در حال توسعه است نمایشگرهای تاشو است.

مواردی که برای گوگل پیکسل تاشو تولید می شود ظاهراً یک نمایشگر 7.6 اینچی است ، انتظار می رود گوگل این گوشی را به عنوان بخشی از دامنه Pixel خود به بازار عرضه کند. در همین حال ، گوگل از سامسونگ نمایشگر درخواست کرده تا یک صفحه OLED تاشو با اندازه حدود 7.6 اینچ را توسعه دهد. اگر این صحیح باشد، در اواخر امسال می توانیم این گوشی هوشمند جدید Pixel را ببینیم ، نسخه بعدی Android منتشر می شود و نسل بعدی گوشی های Pixel عرضه می شود.

جالب است که ببینید این دستگاه جدید Pixel چگونه است ، ما می توانیم انتظار داشته باشیم امسال تعدادی از گوشی های تاشو جدید را از تولید کنندگان مختلف ببینیم. سامسونگ دیسپل در حال حاضر در حال تولید پنل های تاشو OLED تاشو برای تأمین Oppo ، Xiaomi و Google است. تلفن های هوشمند با استفاده از این پنل ها در طول سال راه اندازی می شوند.

پنل Oppo از بالا به پایین تا می شود، از نوع تاشو داخل تاشو است. اندازه آن 7.7 اینچ باز شده است ، در حالی که صفحه نمایش بیرونی آن بین 1.5 تا 2 اینچ است. این بزرگتر از 6.7 اینچی استفاده شده توسط سامسونگ الکترونیک برای Galaxy Z Flip است که سال گذشته راه اندازی شد. اوپو سال گذشته از نمونه اولیه تاشو 7.7 اینچی رونمایی کرد. سال گذشته ، این شرکت از Samsung Display ، BOE و Visionox به عنوان شریک توسعه پنل های تاشو استفاده کرد. با این حال ، امسال سامسونگ نمایشگر تنها شریک آن است.

سامسونگ تولیدکننده صفحه نمایش تاشو گوشی پیکسل گوگل

شیائومی همچنین از حالت تاشو به خارج تا می شود. سال گذشته از نمونه اولیه آن با صفحه نمایش 7.92 اینچی رونمایی شد که با همکاری Visionox تولید شده است. این محصول برای محصول امسال خود ، در نظر گرفته شده است که اندازه پنل آن 8.03 اینچ باشد. اندازه صفحه نمایش خارجی 6.38 اینچ است. این پنل توسط سامسونگ دیسپلی و CSOT در حال تهیه است. CSOT ، همراه با BOE ، در سال 2019 پنل تاشو را برای استفاده در موتورولا Razr تهیه کرد.

بیشتر بخوانید  بررسی تخصصی لپ تاپ chromebook

در همین حال ، گوگل از سامسونگ نمایشگر درخواست کرده تا یک صفحه OLED تاشو با اندازه حدود 7.6 اینچ را توسعه دهد. بیشتر و بیشتر محصولات تاشو انتخاب تاشو از حالت تاشو هستند. Royole و Huawei برای تلفن های تاشو خود که در سال 2019 رونمایی شده بود ، تاشو را انتخاب کردند. اولین گوشی تاشو Huawei ، Mate X ، از بیرون تا شد اما جدیدترین Mate X2 به داخل تا می خورد. هواوی برای پنل های تاشو از BOE استفاده می کند.

با انحنای مورد نیاز جهت جمع شدن تابلو با روش خارج تاشو راحت تر است. نکته منفی این است که آنها در برابر آسیب های خارجی آسیب پذیر ترند. با وجود برتری Samsung Display در منطقه ، شرکت های تولید کننده پنل چینی نیز در حال توسعه پنل های تاشو برای خود هستند. BOE ، CSOT و Visionox در حال تولید پنل های تاشو مخصوص تولید کنندگان گوشی های هوشمند چینی هستند.

با این حال ، در حال حاضر ، هیچ فروش معناداری از تلفن های تاشو ، به غیر از تلفن های تولید شده توسط سامسونگ الکترونیک ، صورت نگرفته است. شرکت تحقیقاتی بازار Omdia انتظار دارد فروش OLED تاشو در سال جاری به 2.1 میلیارد دلار برسد که 203 درصد افزایش از سال 2020 است ، اما بیشتر فروش این محصول از طریق سامسونگ دیسپلی انجام می شود. اپل همچنین هنوز تصمیم نگرفته است که آیا یک گوشی هوشمند تاشو را به بازار عرضه می کند یا خیر.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوگل پیکسل منعطف در دست ساخت است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *