بهترین جایگزین الکسا کدام آنالیزور است؟

پایان کار الکسا

همانطور که مطمئنا شنیده اید الکسا alexa.com سال 2022 فعالیت های خود را به پایان می برد. با پایان یافتن خدمات آنالیز وب سایت ها همه فعالان و وبمستران برای آنالیز وضعیت وب سایت ها نیاز به یک جایگزین برای الکسا هستند در این مقاله ما یکی از جایگزین های بسیار مفید را  برای این موضوع به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید. اگر الکسا را نمی شناسید حتما مقاله الکسا چیست و چگونه رتبه الکسا را افزایش دهیم؟ را بخوانید. اگر شما هم به دنبال سایت مشابه الکسا با همان خدمات هستید تا پایان این آموزش با ما همراه باشید.

پایان فعالیت سایت الکسا alexa.com

8 دسامبر 2021 وب سایت الکسا اعلام کرد که فعالیت 25 ساله خود در تاریخ May 1, 2022 به پایان می برد ، براساس اخبار منتشر شده در سایت الکسا alexa.com این وب سایت در ماه می 2025 این سیستم آنالیزور را به پایان خواهد برد.

سایت الکسا به فعالیت خود پایان می دهد

اگر وارد سایت الکسا شوید ، الکسا یک نوار قرمز رنگ را در هدر خود قرار داده و اطلاع داده است که سایت الکسا در سال آینده به فعالیت خود پایان خواهد داد.

ترجمه این نامه بصورت زیر است :

Alexa.com را در 1 می 2022 بازنشسته خواهیم کرد

بیست و پنج سال پیش، سایت الکسا را تأسیس کردیم. پس از بیست سال کمک به شما برای یافتن، دستیابی و تبدیل مخاطبان دیجیتالی خود، تصمیم سختی را گرفتیم که Alexa.com را در 1 مه 2022 بازنشسته کنیم. از اینکه ما را منبع اصلی خود برای تحقیق محتوا و تجزیه و تحلیل رقابتی قرار دادید متشکریم. ، تحقیق کلمات کلیدی و موارد دیگر.

ما مفتخریم که به عنوان مشتری در خدمت شما هستیم.

بینهایت متشکرم،

تیم Alexa.com

با این شرایط مطمئنا داشتن یک ابزار جایگزین برای سایت الکسا بسیار مهم است ، در ادامه به معرفی یک از سایت های فعال در این حوزه خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

معرفی بهترین جایگرین الکسا : سیمیلار وب similarweb.com

بهترین جایگزین الکسا : یکی از وب سایت هایی که می توان به عنوان جایگزین برای الکسا می توان از آن استفاده کرد سایت سیمیلار وب است ، این وب سایت براساس آمار بازدید سایت ها رتبه سایت ها را در کشور های مختلف و در جهان به شما ارائه می کند اگر شما اطلاعات ورودی سایتتان را از سرچ کنسول در اختیار این وب سایت قرار دهید ، براحتی می توان رتبه سایت در کشور ها و جهان را بدست آورد ، برخی از خدماتی که توسط الکسا هم ارائه می شد در این سیستم ارائه می شود و شما می توانید نیاز هایتان برای بررسی وضعیت ورودی و بازدید سایت ها را از آن بدست آورید.

بیشتر بخوانید  الکسا چیست و چگونه رتبه الکسا را افزایش دهیم؟

بطور مثال در تصویر زیر می توانید اطلاعات مربوط به رتبه سایت زوم تک در بین سایت های ایرانی را می توانید ببینید ، برای مشاهده رتبه سایت ها کافی است https://www.similarweb.com/website/zoomtech.org آدرس سایتتان را جایگزین ادرس زوم تک بکنید تا رتبه سایتتان را در بین سایت های ایرانی و سایت های جهان بدست آورید ، همچنین سیمیلار وب نوع ورودی سایت ها را هم در اختیار شما قرار می دهد که سایت شما ورودی اش بصورت مستقیم  است یا ورودی های شما از موتور های جستجو است .

بهترین جایگزین الکسا برای رتبه بندی سایت

نکات دیگری که به کمک سایت سیمیلار وب می توانید به آن دسترسی داشته باشید موارد زیر است :

بهترین جایگزین برای الکسا

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید ، تعداد بازدید سایت ها را می توانید مشاهده کنید .

سیمیلار وب بهترین جایگزین برای الکسا

درصد ورودی هر سایتی از کدام کشور است  ،سورس ورودی سایت ها براساس کشور ها را هم می توانید در این وب سایت بدست آورید.

جایگزین الکسا

از دیگر موضوعات بسیار مهم برای آنالیز وب سایت فهمیدن منشا بازدید های وب سایت ها است ، در تصویر فوق مشاهده می کنید که 91 درصد از ورودی های سایت زوم تک از موتور های جستجو می باشد.

سیمیلار وب

از دیگر نکاتی که می تواند به وبمستران کمک کند ، دانستن کلمات مهمی است که هر وب سایت از آن ورودی دارد در این بخش از گزارش سیمیلار وب می توانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

آیا شما هم جایگزینی برای الکسا می شناسید ؟ حتما در بخش نظرات معرفی کنید تا کاربران زوم تک هم با آن آشنا شوند.

1/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : بهترین جایگزین الکسا کدام آنالیزور است؟

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. بنظر من سیمیلار وب چون زیاد مورد استفاده قرار نگرفته تا حالا از سمت مردم خیلیا هنوز به رسمیت نمیشناسنش ولی باید منتظر بشیم ببینیم کدومش میتونه جای الکسا رو بگیره