گوشی Galaxy A34 و دریافت آپدیت امنیتی ماه می

گوشی Galaxy A34 و دریافت آپدیت امنیتی ماه می

سامسونگ آپدیت امنیتی می 2023 را برای یکی دیگر از گوشی های هوشمند میان رده منتشر شده در سال جاری منتشر کرده است و آن مدل چیزی نیست جز Galaxy A34 5G. دو نوع از این گوشی هوشمند شروع به دریافت به‌روزرسانی امنیتی جدید کرده‌اند: SM-A346B و SM-A346E.

این دستگاه در کشورهای آفریقایی، آسیایی و اروپایی آپدیت دریافت کرده است. جدیدترین بروزرسان نرم افزاری برای Galaxy A34 5G با نسخه سیستم عامل A346BXXU2AWE2 در اروپا ارائه می شود. در آفریقا و آسیا، این گوشی در برخی کشورها با نسخه نرم افزاری A346EXXU2AWE2 آپدیت شد. این کشورهای آسیایی عبارتند از افغانستان، مصر، عراق، اسرائیل، کنیا، لبنان، مراکش، نیجریه، پاکستان، عربستان سعودی، امارات، تونس و ترکیه. سایر کشورها و مناطق این به آپدیت را طی چند روز آینده دریافت خواهند کرد.

اگر Galaxy A34 5G دارید و در هر یک از کشورها یا مناطق ذکر شده در بالا زندگی می‌کنید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی Download and install، به‌روزرسانی جدید را دانلود کنید.

سامسونگ اوایل سال جاری گلکسی A34 5G را با رابط کاربری One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 عرضه کرد. این گوشی هوشمند چهار آپدیت اصلی سیستم عامل اندروید و پنج سال آپدیت امنیتی دریافت می کند. اولین آپدیت اصلی آن اواخر امسال به شکل One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 ارائه می شود.

در دیگر خبرها برخلاف بسیاری از برندهای دیگر گوشی های هوشمند که به سمت سنسور دوربین 1 اینچی حرکت کرده و در عین حال وضوح 50 مگاپیکسل را در دستگاه‌های پرچمدار حفظ می کنند، سامسونگ در جهت دیگری حرکت می کند. این حسگر از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی استفاده می کند که بسیار کوچکتر از سنسور 1 اینچی مورد استفاده در گوشی های هوشمند رقیب است. به نظر می رسد که تا چند سال آینده به سنسورهای 200 مگاپیکسلی می چسبد.

قبلاً گزارش شده بود که گلکسی اس 24 اولترا همچنان از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. اکنون شایعه ای جدید ادعا می کند که حتی گلکسی اس 25 اولترا و گلکسی اس 26 اولترا نیز از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد.

طبق گزارش ها، این دو گوشی هوشمند دارای سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 با بهبودهایی در جذب نور و ساخت 17 نانومتری خواهند بود. از سوی دیگر، گلکسی اس 27 اولترا می تواند از سنسور دوربین ISOCELL بزرگتر 1/1.12 اینچی استفاده کند.

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات کلیدی تبلت Galaxy Tab S9 Ultra

در حالی که هیچ جزئیاتی در مورد سنسور دوربین گلکسی اس 27 اولترا ارائه نشده است، این می تواند ISOCELL GN2 1/1.12 اینچی باشد که دو سال پیش ارائه شد و در Xiaomi 11 Ultra مورد استفاده قرار گرفت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Galaxy A34 و دریافت آپدیت امنیتی ماه می

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *