بهترین برند آمینو اسید برای بدنسازی به همراه قیمت

امینواسید

قبل از معرفی بهترین برند ها باید تعارف کلی داشتم باشیم که خود آمینو اسید چیست ؟

آمینو اسید ها واحد تشکیل دهنده پروتوئین هستند زمانی که پروتویین در حال تشکیل باشد اسید آمینه های RNA به یکدیگر می چسبند و تشکیل پروتئین می دهد آمینو اسید ها به دو دسته تقسیم می شوند برخی اسیدهای ضروری  هستند مانند   آرژنین ، لیزین ، تره اونین، لوسین ، میونین ، والین ، فنیل آلین ،ایزو لوسین  که بدن انسان قادر به تولید آن ها نیست  و برخی غیر ضروری هستند مانند گلیسین ، آلین ، گلوتامین ، لیستین و ….از اسید‌های آمینه غیرضروری هستند.

 

مزیت های مصرف آمینو اسید ها

  • افزایش حجم عضله
  • نگهداری توده عضلانی

تحقیقات صورت گرفته نشان داده افرادی که حتی ورزش هم نمی کنند آمینو اسید برای آنها نیز مفید است، آمینو حتی برای عضلاتی بی حرکت نیز مفید می باشد ابن تحقیقات در سال 2010 در آزمایشکاه بر روی موشها تست شده است. آمینوها توانایی عضلات را افزایش میدهد و بعد ازتمرین بدن باعث ریکاوری می شود و برای تناسب اندام ورزشکار بسیار اهمیت دارد

  • کاهش درد با آمینوها

برخی اوقات بعد از تمرینات بدن دچار درد می شود مکمل های آمینو باعث ریکاوری می شود  برای جلوگیری از درد مصرف آمینو بسیار کاربردی است و سبب می شود افزایش عملکرد بدن بالا رود و حتی استقمت بدن در طی مصرف بالاتر می رود

  • نوسازی ذخایر انرژی بدن
  • افزایش قدرت
  • کاهش چربی شکم

شاید یکی از مزیت مهم آمینو اسید ها تبدیل چربیها به انرژی و افزایش سوخت و ساز می شود برای افرادی که رژیم غذایی کربوهیدرات دارند مکمل های بدنسازی آمینو به سوخت رسانی و چربی سوزی بدنشان کمک می کند

 

آمینو اسید ها چه عوارضی دارند

عوارض که ذکر می شود برای افراد عادی نیست و ورزکاران به ندرت با این عوارض مواجه می شوند امکان ایجاد سردرد –تهوع – کبد چرم – احساس گرما- از دست دادن آب بدن – پوکی استخوان

 

آیا مصرف آمینو اسید برای خانوم ها پیشنهاد می شود

هیچ تفاوتی میان خانوم ها و آقایان وجود ندارد مصرف آمینو اسید در کنار رعایت رژیم غذایی برای خانوم ها بسیار سودمند است و کمک می کند فیزیک بدن خود را کم چرب کنند

آمینو اسید

انواع برند ها و قیمت آمینو اسیدها

قیمت آمینو اسید ها با توجه به برند و کشور سازنده متفاوت است ما سعی می کنیم در این مقاله چندین مکمل آمینو را معرفی کنیم

بهترین برندهای آمینو اسید

 

کپسول آمینو آپ نوتریشن (Up Nutrition Amino Capsule)

کپسول آمینو آپ نوتریشن محصولی فوق العاده قوی و بسیار مناسب بوده که حاوی ترکیبات بسیار ارزشمندی می باشد که موجب افزایش استقامت عضلات شده و سنتز پروتئین در عضلات را افزایش می دهد. کپسول آمینو آپ نوتریشن محصولی بسیار عالی جته سرعت بخشیدن به ریکاوری عضلات شده و افراد بالای 18 سال و ورزشکاران به راحتی می توانند از این محصول استفاده کنند و به نتایج دلخواه خود در آینده ای بسیار نزدیک برسند.

 

قیمت این آمینو اسید: 150000 تومان

 

آمینو اسید

قرص آمینو وی 4600 کارن

قرص آمینو وی 4600 کارن یک محصول ایده آل جهت جلوگیری از تحلیل عضلات بعد از تمرینات سخت و کمک به ساخت عضله با داشتن انواع آمینو اسیدهای ضروری ، غیر ضروری و شاخه دار می باشد و به همراه یکی از بهترین انواع پروتئین وی برای کمک به ورزشکاران حرفه ای تهیه شده است.

 

قیمت این آمینو اسید :46000 تومان

پودر بی سی ای ای 5000 اپتیموم

پودر بی سی ای ای 5000 اپتیموم حاوی 5000 میلی گرم بی سی ای ای در هر وعده است. این مکمل موجب ساخت و حفظ عضلات می شود. همچنین دارای طعم مطلوب میوه می باشد.

حاوی ترکیبات زنجیره‌ای اسید آمینه‌های شاخه دار (Bcaa) می‌باشد که بدن انسان قادر به تولید آنها نیست. بدن انسان به کمک رژیم غذایی مناسب می‌تواند مقدار کمی بی سی ای ای تولید کند که این مقدار برای فرد ورزشکار اصلا مناسب نیست و نیاز‌های عضلانی آن را برطرف نمی‌کند و باید از طریق مکمل غذایی این ماده را بدست آورد.

پودر بی سی ای ای اپتیموم نوتریشن یک محصول آنابولیک (عضله‌ساز) و ضد کاتابولیک (جلوگری از تجزیه عضلات) می باشد. و موجب پشتیبانی از عضلات شده و موجب ریکاوری سریع در عضلات می گردد.

قیمت آمینو اسید بی سی ای ای :260000 تومان

آمینو اسید

آمینو اسید بی سی ای ای  گلد او ان (Optimum Nutrition Gold BCAA) :

آمینو اسید BCAA گلد او ان می‌توانند رشد ماهیچه ای، قدرت و بازیابی را تقویت کنند و مانع از کاهش حجم ماهیچه در حین استفاده از رژیم غذایی گردند. در صورتی که پیش از تمرین  پودر Optimum Nutrition BCAA Gold مصرف شوند، می‌توان عملکرد ماهیچه را تقویت کند. همچنین از کاهش وزن عضلات در هنگام رژیم های غذایی جلوگیری می کند.

BCAA او ان سیستم ایمنی بدن را بالا برده و قدرت و انرژی را در بدن شما افزایش می دهد مانع از ابتلا به بیماری های عفونی می شود زیرا بدن سازان از افراد دیگر بیشتر در معرض ابتلا به بیماری های عفونی می باشند.

فواید آمینو اسید شاخه ای:

BCAA اساس سنتز پروتئین و تولید انرژی را مهیا می کند . به دلیل شرکت داشتن بی سی ای ای در سنتز پروتئین و تولید انرژی ، BCAA نقش مهمی در پروسه های متابولیسمی دارد . BCAA ها علاوه بر ساخت سلول ها و ترمیم بافت ها ، پادتن هم می سازند . آن ها بخشی از سیستم آنزیم ها و هورمون ها هستند . همچنین ساخت RNA و DNA به عهده آمینو اسید ها می باشد و اکسیژن را در بدن انتقال می دهند.

اگرچه ، اگر BCAA بخواهد در این پروسه ها شرکت کند ، باید در بدن حضور داشته باشند . این به این معنا می باشد که باید به میزان کافی BCAA مصرف کنیم و باید در زمان مناسب مصرف شود تا این پروسه ها انجام پذیرد.

بدن انسان به کمک رژیم غذایی مناسب می‌تواند مقدار کمی بی سی ای ای تولید کند که این مقدار برای فرد ورزشکار اصلا مناسب نبوده و نیاز‌های عضلانی آن را برطرف نمی‌کند بلکه باید از طریق مکمل غذایی این ماده را بدست آورد. ترکیب این سه امینواسید تقریبا ۳/۱ ساختار بافت ماهیچه ای را در بدن انسان تشکیل می دهد. شبکه هایآمینوسیدی (BCAA) نقش بسیار مهمی در ترکیب پروتیینی (محصول پروتیین ها که توسط آمینواسیدها در سلول به منظور شکل گیری و ایجاد عضله ساخته می شوند) ایفا می کنند.

زمانی که بعد از تمرین مصرف شوند آنها می‌توانند سرعت ترمیم ماهیچه ها را افزایش دهند. BCAA یکی از محصولات ضروری برای ایجاد ماهیچه می‌باشد و باید در برنامه ورزشی ورزشکاران قرار گیرد.

آمینواسیدهای شاخه دار ( BCAA) اوتیموم نوتریشن در حدود ۳۳% تمام پروتئین های ماهیچه ای را فراهم می‌آورد. BCAA ها تنها آمینواسیدهایی هستند که به طور مستقیم در ماهیچه‌ها ساخته می‌شوند و دارای تاثیر آنابولیک فوری هستند.

 

 

 

قرص آمینو گلد سالمون 12000

آمینو گلد سالمون 12000 مگا تبز الیمپ مکملی فوق العاده برای برطرف کردن نیازهای بدن به پروتئین ها و آمینو اسیدها می باشد . نیاز به مواد مغذی در افرادی که فعالیت بدنی بالایی دارند بسیار بیشتر از افرادی است که این فعالیت را ندارند ، چه از نظر کیفیت و چه از نظر کمیت . اساسی ترین مشکل که باعث عدم تامین این مواد در بدن می شود ، استفاده از منابع پروتئین با کیفیت کم و یا استفاده از پروتئین گیاهی است . در حالی که افراد با فعالیت بدنی بالا نیازمند استفاده از پروتئین حیوانی می باشند . زیرا پروتئین حیوانی با ارزشترین منبع از نظر ساخت آمینو اسید هستند .
آمینو 12000 گلد سالمون Olimp دارای بالاترین کیفیت پروتئین می باشد که شرایط را برای جذب بلافاصله آمینو اسید محیا می کند . متخصصان کمپانی الیمپ ، برای ساخت این آمینو اسید ، از پیشرفته ترین مواد برای ورزشکاران استفاده کردند و با توجه به ساختار پروتئین وی ( Protein Whey ) این محصول را طراحی کرده اند

قیمت آمینو اسید گلد:173000 تومان

 

سوپریور آمینو انرژی اپتیموم نوتریشن

رو میشه یک بمب عضله سازی نام گذاری کرد. میپرسید چرا؟

مکمل پودر سوپریور آمینو انرژی اپتیموم نوتریشن طیف کاملی از 18 آمینو اسید ضروری، غیرضروری که از منابع پروتئینی ایزوله، کنسانتره و هیدرولیز شده برگرفته شده اند تهیه شده است. این پودر بهینه شده از نظر سایز کوچکتر و بلع آنها بسیار راحت تر می باشد. هر سروینگ 5 گرم BCAA همراه با آمینو اسیدهای میکرونیز شده را برای جذب سریع تر بدن تامین می کند. بی شک پودر سوپریور آمینو انرژی اپتیموم ترکیب با ارزشی از آمینوهای عضله ساز را در خود جای داده است. پودر سوپریور آمینو انرژی اپتیموم نوتریشن محصولی عالی برای کسانی است که نیاز به پروتئین اضافی با راحت ترین شکل ممکن را دارند. این محصول بهینه شده مناسب برای کسانی است که دوره نقاهت بعد از بیماری یا آسیب دیدگی را می گذراند، همچنین برای ورزشکاران، بزرگسالان، سالمندان و نوجوانان سودمند می باشد.

این فرآورده حاوی فرم آزاد ال کارنیتین برای افزایش تاثیر آنتی اکسیدان های ویتامین C و E و کمک به متابولیسم چربی به عنوان منبع انرژی و جلوگیری از خستگی و ضعف عضلات می باشد.

تجزیه و تخریب پروتئین ها در شرایط پرتنش (در حین فعالیت های ورزشی) آغاز می شود، مکمل سوپریور آمینو انرژی اپتیموم حاوی مقادیر فراوانی از اسیدهای آمینه ضروری و اسیدهای آمینه شاخه دار (لوسین، ایزولوسین والین) بوده که می تواند این کاهش را جبران نماید. به علاوه این فرآورده قادر به افزایش سنتز پروتئین ها و تحریک بدن به عضله سازی و افزایش حجم می باشد.

و در نهایت این محصول از بهترین مکملهای خانواده آمینو ها میباشد که یار شما در هرچه سریعتر به هدف رسیدن است!!

قیمت آمینو اسید سوپریور:635000 تومان

 

 

کپسول آنابولیک آمینو 5500 الیمپ

 کپسول آمینو 5500 الیمپ به منظور بهبود محیط آنابولیسم بدن و کمک به ساخت عضلات بیشتر تولید شده است.به همین سادگی‌! آمینو اسید‌ها جز موارد پایه برای هر بدن ساز یا هر ورزشکار قدرتی‌ که به دنبال عضله‌ سازی هستند محسوب می شوند اما در بازار مکمل‌ها تعداد بسیار زیادی محصول با فرمول‌ها و کیفیت ساخت و اهداف متفاوتی وجود دارد.کمپانی الیمپ با تولید یک ترکیب کامل از آمینو اسید‌ها در مکمل خود این امکان را فراهم کرده است تا با مصرف کپسول آنابولیک آمینو 5500 الیمپ بدن شما وارد وضعیت آنابولیکی شود که نتیجه این امر افزایش سنتز پروتئین و عضله‌ سازی آسان تر خواهد بود.این ویژگی‌ ممکن است به دلیل وجود ترکیبی‌ از پپتید‌های ۱۰۰% آزمایش شده در محیط آزمایشگاهی و آمینو اسید‌های در فرم آزاد در مکمل باشد

 

قیمت آمینو اسید الیمپ:350.000 تومان

 

در ضمن فراموش نکنید اگر دنباله محصول اصل هستید فقط آمینو خوب را می توانید از داروخانه ها خرید کنید

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین برند آمینو اسید برای بدنسازی به همراه قیمت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *