آیپد جدید شرکت اپل به زودی رونمایی خواهد شد

اپل

سال گذشته بود که شرکت اپل به طور ناگهانی آیپد 9.7 اینچی را با قیمتی بسیار مقبول روانه بازار کرد. پس از استقبال از این آیپد , این شرکت بزرگ تصمیم به تولید یک آیپد جدید دیگر با امکانات بیشتر و قمیتی مناسب تر گرفت.
بر اساس آن چه که digitimes منتشر کرده است , کمپانی اپل قصد دارد در سه ماه دوم سال آینده ( 2018 ) آیپد 9.7 اینچی جدیدی را برای طرفداران خود تولید کرده و به بازار عرضه کند , قیمت آیپد قبلی مبلغی حدود 295 دلار اعلام شده است اما آن چه که digitimes می گوید قیمت آیپد جدید تقریبا 70 دلار از مدل قبلی پایین تر خواهد بود. اما هنوز برای خوشحال شدن زود است چرا که این اطلاعات توسط شرکت اپل به طور رسمی تأیید نشده است اما اخبار و شایعات زیادی در سایت های مختلفی درباره این آیپد منتشر شده که باعث می شود که درست نبودن آن شک کرد.
با این که در سال های گذشته به دلیل پیشرفت زیاد و امکانات قابل توجه گوشی های هوشمند تولید تبلت کمی کم رنگ شده است اما آیپد ها و تبلت های شرکت اپل همانند روز اول به فروش می رسند و آماری که Cupretino اعلام کرده نشان دهنده رشد دو رقمی فروش تبلت های شرکت اپل می باشد.
به احتمال زیاد این آیپد و قیمت بسیار مناسبش باعث ایجاد دلهره در شرکت های بزرگی مانند لنوو, سامسونگ ، هواوی و آمازون شود چرا که با آمار فروش گوشی های اپل , که واقعا دارای قیمت های بالایی هستند , بسیار قابل توجه و چشم گیر است , حال تصور کنید این کمپانی معروف و جهانی یک آیپد با امکانات خوب و قیمت مناسب عرضه کند , به احتمال زیاد بسیاری از شرکت های بزرگ دیگر را تحت تاثیر قرار خواهد داد. به هر حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم این آیپد با چه قیمت و امکاناتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و چه تاثیری بر بازار فروش تبلت ها خواهد گذاشت.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیفون 6S در چهار رنگ ارائه میشود

نظرات در مورد : آیپد جدید شرکت اپل به زودی رونمایی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *