یکی از موردانتظارترین لپ تاپ های 2022 این ماه عرضه می شود

یکی از موردانتظارترین لپ تاپ های 2022 این ماه عرضه می شود

ایسوس تاریخ عرضه لپ تاپ تاشو منحصر به فرد خود، Zenbook 17 Fold OLED را برای 31 آگوست در ساعت 5 صبح به وقت PDT تایید کرده است. ایسوس برای اولین بار این لپ تاپ را در CES 2022 ماه ژانویه به نمایش گذاشت و قصد دارد تا اواسط سال آن را عرضه کند. با این حال، طبق گفته Notebookcheck، این برنامه‌ها تا کنفرانس IFA 2022 که از 2 سپتامبر تا 6 سپتامبر برگزار می‌شود، به تعویق افتاد.

Zenbook 17 Fold OLED دارای یک مانیتور 17 اینچی در حالت تخت و یک صفحه نمایش 12.5 اینچی در حالت تاشو است. این تنها دومین لپ‌تاپ تاشوی است که به بازار معرفی شده است، اولین لپ‌تاپ ThinkPad X1 Fold است که در سپتامبر 2020 توسط لنوو معرفی شد. به نظر می رسد که OLED ممکن است به طور مداوم استانداردی برای دستگاه های این دسته باشد که در حال پیشرفت هستند، احتمالاً به دلیل کیفیت و دوام. نمایشگرهای OLED به طور مشابه اغلب در گوشی های هوشمند تاشو استفاده می شوند.

Zenbook 17 Fold OLED همچنین دارای پردازنده اینتل Core i7-1250U، حافظه رم 16 گیگابایتی، باتری 75 وات ساعتی، پورت Thunderbolt 4 و اتصال WiFi 6E است. در حال حاضر، جزئیات قیمت لپ تاپ تاشو در دسترس نیست. با این حال، انتظار نداشته باشید که ارزان نباشد. برای مدل اول، لنوو ThinkPad X1 Fold بسیار کوچکتر 13.3 اینچی در زمان عرضه به قیمت 2500 دلار فروخته شد.

در حال حاضر در دسترس بودن Zenbook 17 Fold OLED برای اروپا و آمریکای شمالی نیز نامشخص است. در حالی که Zenbook 17 Fold OLED ایسوس به زودی عرضه می‌شود، هنوز لپ‌تاپ‌های تاشوی بسیاری وجود دارند که در مفاهیم و شایعات باقی مانده‌اند. سامسونگ همچنین لپ‌تاپ تاشو خود را به نام فلکس نوت در CES 2022 به نمایش گذاشت. این لپ‌تاپ مانند یک مانیتور 17 اینچی صاف قرار گرفته و به یک مجموعه 13 اینچی تا می‌شود. با این حال، چیز دیگری در مورد این دستگاه فاش نشده است.

گزارش‌های کارشناسان صنعت، از جمله تحلیلگر راس یانگ از مشاوران زنجیره تامین نمایشگر (DSCC)، نشان می‌دهد که اپل در حال برنامه‌ریزی یک نوت بوک تاشو با نمایشگر 20 اینچی و وضوح 4K یا بالاتر است. منابع گفته اند که اپل به دنبال معرفی “رده محصول جدید” از لپ تاپ های تاشو با دستگاه خود است. در هر صورت، این شرکت عجله ندارد و این محصول احتمالا تا سال 2026 یا 2027 عرضه نخواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : یکی از موردانتظارترین لپ تاپ های 2022 این ماه عرضه می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *