یکی از بهترین برنامه آنتی ویروس و ضد سرقت برای گوشی های همراه

360Security

امروزه می بینیم که افرادی زیادی در دنیای مجازی پا گذاشته اند ، این افراد همیشه نگران هستند که مبادا اطلاعات گوشیشان از طریق اینترنت پخش شود و یا اینکه این اطلاعات به سرقت برود . البته ناگفته نماند هر روز خبرهای زیادی از این نظر به گوش می رسد . در برابر این گونه مشکلات اپلیکیشن های وجود داشته است که آنتی ویروس هستند و می توانند از ورود تروجان ها به گوشی همراه شما جلوگیری کنند و سبب شوند تا اطلاعات شما در برابر سرقت در امان باشد اما پیدا کردن یک آنتی ویروس مناسب می توانند در برابر این مشکلات به کمک کاربران بیاید  .

( آنتی ویروس های زیادی هستند که دارای قابلیت های متنوع می باشند و همچنین امنیت بالایی دارند اما در این پست فقط به یکی ازآنها اشاره کرده ایم ) .

 

360Security

یکی از وظایف اصلی این اپلیکیشن مبارزه با تهدیدات امنیتی است اما علاوه بر این موضوع می توانید از این اپلیکیشن به عنوان یک Speed Booster نیز استفاده نمایید . این برنامه رایگان است و شاید همین قابلیت (Speed Booster ) و رایگان بودن آن موجب شده باشد که بیشتر از 640 میلیون کاربر از این برنامه در گوشی های خود استفاده کنند .

یکی از مواردی که می توان از این ابزار کاربردی اشاره کرد سیستم ضد سرقت آن می باشد که جز موارد امنیتی مهم می باشد . امکانات امنیتی دیگر نیز وجود دارد مانند اسکن اپلیکیشن های نصب شده یا اپلیکیشن های که در حال نصب می باشد و حافظه رم .

شما می توانید در صورت به سرقت رفتن گوشی خود به کمک 360Security از راه دور گوشیتان را قفل نمایید یا گوشی را به صدا در بیاورید و آلارمش را فعال کنید یا حتی مکان جغرافیایی را بدست بیاورید . البته قابلیت های 360Security به همین جا ختم نمی شود ، قفل برنامه ها  ، تنظیمات ، تماس ها و گالری و ….. می توانند از جمله دیگر قابلیت های این اپلیکیشن باشند که برای حفظ حریم خصوصی گنجانده شده اند .

بهترین آنتی ویروس در نهایت باید به  حذف فایل های کَش و همچنین فایل های دور ریختنی و حفظ انرژی باتری  در این اپلیکیشن اشاره کرد که سبب می شوند این برنامه به طور کلی از جمله برنامه های قدرتمند شناخته شود .

بیشتر بخوانید  بهترین آنتی ویروس های رایگان 2014

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : یکی از بهترین برنامه آنتی ویروس و ضد سرقت برای گوشی های همراه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *