گوگل تبلیغات پیکسل 6 را در شهرها شروع کرد

گوگل تبلیغات پیکسل 6 را در شهرها شروع کرد

در هفته های گذشته بود که گوگل تصمیم گرفت معرفی اختصاری از پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو داشته باشد، اما در نظر دارد معرفی تکمیلی را پاییز امسال انجام دهد و مدتی بعد عرضه این دیوایس آغاز شود.

انتظار می رود گوگل در ماه آینده رسما سری جدید Pixel 6 را معرفی کند و تبلیغات تجاری در حال حاضر آغاز شده است. ما بیلبوردهایی را به شما نشان دادیم که هم نسخه استاندارد Pixel 6 و هم نسخه پرو Pixel 6 را به نمایش درمی آورد و حالا تبلیغ مجله ای تمام صفحه برای این تلفن ها توسط ریچ بروم در نیویورک مشاهده شد که تبلیغ را در توییتر منتشر کرد. این آگهی شامل برخی از تصویربرداری ها استفاده شده در تابلوهای تبلیغاتی است که توسط دیوید اوربانک برای اولین کمپین تبلیغاتی تهیه شده است.

هر دو پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو در همه گزینه های ممکن رنگ نمایش داده می شوند و به شما این امکان را می دهند تا هنگامی که گوگل شروع به پذیرش پیش سفارشات می کند ، در مورد مدلی که سفارش می دهید تصمیم گیری کنید.

این در مورد سفارشی سازی و شخصی سازی است که از ابتدا مشخصه سیستم عامل اندروید است. صفحه اصلی Pixel را می توان سفارشی سازی کرد تا رضایت کاربر را جلب کند.
تراشه Tensor گوگل قادر به ترجمه زبانها در زمان واقعی خواهد بود، و ویژگی Adaptive Battery از قبل با استفاده از هوش مصنوعی مشخص می کند که از کدام برنامه ها کمتر استفاده می کنید و انرژی آن برنامه ها را کاهش می دهد.

 گوگل تبلیغات پیکسل 6 را در شهرها شروع کرد

آگهی چاپی همانند تبلیغ تلویزیونی که گوگل در اوایل این ماه منتشر کرد ، ادامه می یابد.  پیکسل 6 باید دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 90 هرتز باشد. در بخش سخت افزاری شما تراشه Google Tensor با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی شاهد خواهید بود. در قسمت عقب یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض قرار دارد و همچنین حسگر اثرانگشت هم در زیر نمایشگر قرار داده شد. باتری ظرفیت 4614 میلی آمپر ساعتی دارد که برای یک روز کافی است.

پیکسل 6 پرو مجهز به صفحه نمایش 6.7 اینچی بزرگتر با رزولوشن 1440p و نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. نسخه پریمیومی این سری گوشی، یک دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی را به دو موردی که در بالا ذکر شد اضافه می کند و 4 برابر زوم اپتیکال را ارائه می دهد. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، که بزرگترین باتری است که تا به حال در سری گوشی Pixel استفاده شده است، در این مدل به کار گرفته شد.

بیشتر بخوانید  آخرین نسخه بتای اندروید پی نیز انتشار یافت

البته انتظار می رود پیکسل 6 پرو دارای 12 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی باشد. هر دو مدل مجهز به اندروید 12 هستند، آخرین نسخه سیستم عامل که انتظار می‌رود اوایل ماه آینده منتشر شود.

Pixel 6 Pro اولین نسخه Pixel پریمیومی از Pixel 4XL سال 2019 خواهد بود. دومی ناامیدکننده ای بود زیرا گوگل بیش از آنکه قول داده بود و با استفاده از لیزر Motion Sense تحویل داده بود  و باتری 3700 میلی آمپر ساعتی بسیار کوچک بود زیرا نرخ نوسازی 90 هرتز هم داشت. سال گذشته ، گوگل به طور کلی از مدل بزرگتر صرف نظر کرد و پیکسل 5 را عرضه کرد.

نادیده گرفتن Pixel 5 XL ممکن است بهترین کار برای سری Pixel باشد زیرا به این شرکت این فرصت را می دهد تا مدل برتر Pixel را به عنوان “Pro” دوباره متولد کند. با تمام این اوصاف باید پیکسل 6 پرو را اولین گوشی سری پیکسل بدانیم که از پسوند پرو در آن به کار گرفته شد. تاکنون گوگل از پسوند XL برای نسخه بهتر و برتر به کار می گرفت.

این رویه که بیشتر شرکت ها از آنها پیروی می کنند، گوگل را بر آن داشت که به سراغ این مسئله رفته و دیگر از مدل XL صرف نظر کند. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برند موردبحث چه برنامه ای برای رونمایی از سری پیکسل 6 پرچمدار دارد.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوگل تبلیغات پیکسل 6 را در شهرها شروع کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *