گوگل بارد با سیستم عامل کروم ادغام می شود

گوگل بارد با سیستم عامل کروم ادغام می شود

ما اکنون در عصر چت ربات‌های هوش مصنوعی هستیم که جستجوی اینترنتی را آسان‌تر از آنچه تصور می‌کنیم، می‌کند. ChatGPT در حال حاضر موج‌هایی در صنعت فناوری ایجاد کرده است و مایکروسافت به سرعت در OpenAI، توسعه‌دهنده ChatGPT، سرمایه‌گذاری کرده است. گوگل و سایر برندها پشت سر نخواهند ماند، بنابراین آنها روی گزینه خود کار می کنند. به گفته 9to5Google، گوگل سخت در تلاش است تا چت ربات Bard AI را در ChromeOS ادغام کند. گوگل قصد دارد یک ویژگی آزمایشی به نام «جستجوی مکالمه» را در ChromeOS معرفی کند. این یک تجربه تعامل چت مشابه ChatGPT را ارائه می دهد.

این رسانه بر این باور است که گوگل در آینده از کاربران برای آزمایش از طریق روش آزمایشی Flag در سیستم ChromeOS دعوت خواهد کرد. آنچه در حال حاضر از اطلاعات پرچم در دسترس است در زیر نشان داده شده است

پس از فعال کردن این پرچم آزمایشی، ChromeOS عملکرد جستجوی داخلی راه‌انداز (جستجوی فایل‌ها، برنامه‌ها و شبکه) را به تعویق می‌اندازد. در عوض، سپس رابط چت Bard را فعال می کند. در حال حاضر، کارها هنوز در حال انجام است، بنابراین ممکن است این طراحی قبل از انتشار تغییر کند. ربات چت هوش مصنوعی Bard در کروم‌بوک‌ها به‌عنوان صفحه‌ای جداگانه از راه‌انداز حباب ChromeOS ظاهر می‌شود. درست همان کاری که دستیار Google امروز انجام می دهد – با سابقه مکالمه قابل پیمایش و نوار جستجو.

گوگل اعلام کرد که قصد دارد تا اواخر سال جاری مایکروسافت 365 را در ChromeOS ادغام کند. ChromeOS قبلاً از Microsoft 365 و OneDrive Progressive Web Apps (PWA) پشتیبانی می‌کند. با این حال، گوگل قصد دارد یک گام فراتر برود و قول داده است “در اواخر امسال مایکروسافت 365 را مستقیماً در ChromeOS ادغام کند و نصب برنامه ها و باز کردن فایل ها را آسان تر کند.”

با قضاوت از اسکرین شات های منتشر شده توسط گوگل، کاربران می توانند مستقیماً Microsoft 365 را در ChromeOS راه اندازی کنند. آنها می توانند Microsoft Family Bucket را با یک کلیک دانلود و نصب کنند و فایل ها را به Microsoft OneDrive منتقل کنند. گوگل می گوید جزئیات بیشتر در مورد ادغام “در ماه های آینده” به اشتراک گذاشته خواهد شد. همچنین، آزمایش‌کنندگان ChromeOS در کانال‌های برنامه‌نویس و آزمایشی زودتر به ویژگی جدید دسترسی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید  گوگل احتمالا به دنبال طراحی مجدد ویجت جستجوی صفحه اصلی اندروید ​

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوگل بارد با سیستم عامل کروم ادغام می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *