گوشی Redmi Note 12 5G و سرعت فروش بالا

گوشی Redmi Note 12 5G و سرعت فروش بالا

گوشی های هوشمند Redmi Note در بین علاقمندان بسیار محبوب هستند. این امر با این واقعیت نشان می‌دهد که تا سپتامبر ۲۰۲۳ بیش از ۳۳۸ میلیون گوشی هوشمند Redmi Note در سراسر جهان فروخته شده است.

علی‌رغم گزارش‌هایی مبنی بر تقاضای نسبتاً کم در سال جاری، ظاهراً یکی از تلفن‌های هوشمند سری Note عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است و آن چیزی نیست جز Redmi Note 12 5G. طبق گفته این شرکت، گوشی به سریع ترین گوشی هوشمند اندرویدی تبدیل شده که در سال 2023 از یک میلیون فروش عبور کرده است.

این اعلامیه اوایل امروز توسط حساب X شیائومی اعلام شد. این شرکت گفت:

«ما خوشحالیم که به اشتراک می‌گذاریم #RedmiNote12 5G به عنوان سریع‌ترین گوشی هوشمند اندرویدی رکوردی شگرف را به نام خود ثبت کرده که در سال ۲۰۲۳ از ۱ میلیون محموله عبور کرده است.»

این داده ها برای محموله های ژانویه تا جولای 2023 است. گوشی های هوشمند مقرون به صرفه Redmi همیشه در بازار جهانی عملکرد خوبی داشته اند. ردمی نوت 12 5G مورد بحث یک گوشی هوشمند کاملاً مناسب زیر 250 دلار است. دستگاه با نمایشگر امولد 120 هرتزی، چیپست جدید و اتصال 5G یک مدل برجسته است. این گوشی همچنین عمر باتری مناسبی داشته اما عملکرد دوربین به‌ویژه در نور کم بسیار ضعیف بود.

به طور دقیق تر، Redmi Note 12 5G یک صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با وضوح +FHD، نرخ نوسازی 120 هرتز، حداکثر روشنایی 1200 نیت و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز را ارائه می دهد. این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 4 نسل 1 بهره می برد و باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی را در خود جای داد. یک دوربین سه‌گانه در عقب این گوشی وجود دارد که شامل یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید  و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر می شود.

گوشی Redmi Note 12 5G و محبوبیت بالای آن

در دیگر خبرها سری Redmi Note 13 اخیراً در چین عرضه شده است. انتظار می رود این گوشی ها با برندهای Redmi و Poco در بازارهای مختلف جهانی عرضه شوند. بر اساس یافته های جدید، یکی از آنها می تواند کمی متفاوت باشد و با نام Poco X6 5G به فروش برسد.

بیشتر بخوانید  تلویزیون گیمینگ ردمی Gaming TV X Pro معرفی شد

به گفته شیائومی، یک گوشی هوشمند با برند پوکو با شماره مدل 2312DRAF3G (جهانی) و 2312DRAF3I (هند) در پایگاه داده IMEI فهرست شده است. طبق چهار رقم اول شماره مدل، در ماه دسامبر یا بعد از آن عرضه خواهد شد. اسم رمز این گوشی iron_p است و می‌توان آن را Poco X6 5G نامید. این گوشی تقریباً مشابه Redmi Note 13 است که با اسم رمز طلا شناخته می شود.

کد MIUI نشان می دهد که این به اصطلاح Poco X6 5G از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی به جای دوربین 108 مگاپیکسلی موجود در Redmi Note 13 استفاده می کند. این باعث می‌شود دستگاه Poco همانند Redmi Note 13R Pro که اخیراً فاش شده بود، استفاده کند. بنابراین بر اساس جزئیات موجود تاکنون، Redmi Note 13 با دوربین 64 مگاپیکسل با نام Redmi Note 13R Pro در چین به فروش می رسد. در حالی که در بازارهای بین المللی، Poco X6 5G با برخی تغییرات زیبایی شناخته می شود.

انتظار می رود Poco X6 5G دارای تراشه مدیاتک Dimensity 6080، صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ 33 واتی باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Redmi Note 12 5G و سرعت فروش بالا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *