گوشی Redmi K60 و کسب تاییدیه 3C

گوشی Redmi K60 و کسب تاییدیه 3C

انتظار می‌رود سری پرچم‌دار بعدی شیائومی 13 تا پایان ماه جاری یا در ماه دسامبر رونمایی شود. زیر نام تجاری آن Redmi نیز چیزهای خوبی در راه است. گزارش ها حاکی از آن است که این شرکت در حال کار بر روی سری جدید Redmi K60 است که انتظار می رود حداقل شامل سه گوشی هوشمند باشد. امروز، Redmi K60 وانیلی گواهینامه 3C چین را دریافت کرده است که به عرضه قریب الوقوع آن اشاره دارد. بیایید به جزئیات نگاه کنیم.

همانطور که در ابتدا توسط Anvin (توئیتر @ZionsAnvin) مشاهده شد، یک گوشی هوشمند Redmi با شماره مدل 23013RK75C در سایت صدور گواهینامه 3C چین ظاهر شد. گمان می رود این گوشی وانیلی Redmi K60 باشد. این لیست همچنین نشان می دهد که این گوشی ادعایی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی عرضه خواهد شد.

گزارش شده است که سری Redmi K60 حداقل شامل سه مدل مانند Redmi K60، K60 Pro و K60 Gaming خواهد بود. وانیلی Redmi K60 ممکن است از پردازنده Dimensity 8200 پشتیبانی کند.

شایعه شده است که این گوشی دارای دوربین اصلی سونی IMX686 64 مگاپیکسلی و صفحه نمایش تخت AMOLED با طراحی سوراخ دار است. ممکن است باتری 5500 میلی آمپر ساعتی داشته باشد و از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی کند.

از سوی دیگر، K60 Pro احتمالاً دارای چیپست بهتر، تنظیمات دوربین بهبود یافته و فناوری شارژ سریع مخصوصاً خواهد بود. در حالی که بازی K60 می تواند یک پنل AMOLED با وضوح 2K داشته باشد.

این شرکت هنوز هیچ جزئیاتی در مورد سری آینده تایید نکرده است. با این حال، شایعه شده است که در سه ماهه اول سال 2023 در چین عرضه خواهد شد. برخی از دستگاه های سری K60 ممکن است در سطح جهانی به دستگاه های POCO تغییر نام دهند. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه این شرکت برای رونمایی چیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هدفون Redmi Buds 4 Lite بزودی از راه می رسد

نظرات در مورد : گوشی Redmi K60 و کسب تاییدیه 3C

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *