خبرهای احتمالی از حذف دکمه هوم در آیفون8

آیفون8

خبرهای احتمالی از حذف دکمه هوم در آیفون8: طبق عکس های که روزهای گذشته در فضای مجازی  از  براکت صفحه نمایش آیفون 8 (Apple iPhone 8)  منتشر شده است نشان می دهد که احتمالا آیفون 8 فاقد کلید هوم باشد.

البته در ماه های گذشته خبرهای حاکی از آن بود که اپل قصد دارد کلید فیزیکی هوم را در بخش جلویی حذف کند. هم اکنون در بنجامین جسکین عکسی از براکت صفحه نمایش آیفون 8 منتشر شده که نشان می دهد احتمالا به واسه شرکت فاکسکان به دست او رسیده است و قسمت زیادی از این اطلاعات تایید شده است.

علاوه بر این تصویری از براکت آیفون 7 منتشر شده است که دکمه هوم در آن مشخص می باشد ، در مقایسه دو تصویر با یکدیگر می توان تفاوت های آنها را به خوبی مشخص کرد.

پیش تر افراد بر این نظر بودند که اولین گوشی که بدون کلید هوم است آیفون 7 می باشد اما  این گوشی بدون چنین تغییراتی به بازار روانه شد .با وجود چنین خبرهای ما معتقد هستیم که آیفون جدید با تغییراتی متفاوتی به بازار عرضه شود در صورتی که هنوز محل قرارگیری تاچ آی دی مشخص نیست . عده ی بر این باروند که این سنسور در بخش پشتی و پایین تر از دوربین قرار می گیرد در حالی که برخی از افراد محل آن را در نمایشگر اصلی می دانند.

(در تصویر زیر به ترتیب براکت آیفون 8 و آیفون 7 را مشاهده می کنید)

آیفون 8ِآیفون7

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : خبرهای احتمالی از حذف دکمه هوم در آیفون8

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *