گوشی Redmi K50 با صفحه نمایش 2K از راه می رسد

گوشی Redmi K50 با صفحه نمایش 2K از راه می رسد

Redmi با پشتیبانی شیائومی پس از عرضه Redmi K50 Gaming Edition ماه گذشته در کشور چین، آماده عرضه گوشی‌های جدید سری Redmi K50 است. این شرکت قبلاً تأیید کرده است که گوشی های سری Redmi K50 در تاریخ 17 مارس به طور رسمی برای بازار چین معرفی می شوند. اکنون، قبل از رونمایی، این برند شروع به تیزر کردن ویژگی های گوشی های هوشمند آینده کرده است.

در جدیدترین پوستر به اشتراک گذاشته شده توسط ردمی، تایید شده است که گوشی های هوشمند سری Redmi K50 دارای نمایشگری با پشتیبانی از وضوح صفحه نمایش 2K هستند که از طریق پنل نمایشگر غول کره جنوبی سامسونگ تامین می شود.

ادعا شده که تراکم پیکسلی آن 526ppi بوده و از چندین تنظیم پیشرفته پشتیبانی می کند. این کمپانی همچنین فاش کرده است که گران‌ترین نمایشگر در تاریخ Redmi است. تاکنون، تیزرها تایید کرده‌اند که گوشی‌های سری Redmi K50 با دو بلندگو استریو که از Dolby Atmos و Hi-Res Double Gold پشتیبانی می کنند، به فروش می رسند. برای اتصال، GPS دو فرکانس، Wi-Fi 6، NFC، IR blaster وجود دارد و گفته می‌شود که اولین دستگاهی در صنعت است که از بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کند.

لو ویبینگ، مدیرعامل Redmi تایید کرده است که سری Redmi K50 از عملیات موازی Wi-Fi و بلوتوث پشتیبانی می کند که برای گیمرها مفید است زیرا به آنها اجازه می دهد بدون نگرانی از تاخیر اینترنت با هدست های بلوتوث بازی کنند.

انتظار می‌رود این شرکت سه دستگاه را روانه بازار کند: Redmi K50، Redmi K50 Pro و Redmi K50 Pro+ که به ترتیب از چیپست مدیاتک Snapdragon 870، Dimensity 8100 کوالکام و مدیاتک Dimensity 9000 بهره می برند. برای اینکه مطمئن شویم این دستگاه ها چه پیکربندی دارند، باید چند روز دیگر منتظر رویداد رسمی معرفی باشیم.

در اخباری مرتبط سری Redmi K50 شیائومی در چند ماه گذشته شایعات بسیاری درباره آنها دریافت کردیم و اکنون اطلاعات جدیدی باتوجه به نزدیک بودن زمان رونمایی منتشر شد. تاکنون جزئیات کاملی از این سری منتشر شده و با خانواده برجسته ای رو به رو هستیم.

نکته کلیدی این است که سری K50 اولین محصولی است که از بلوتوث 5.3 پشتیبانی می کند که تاخیر، مصرف انرژی و برد را بهبود می بخشد. این گوشی ها همچنین از کدک صوتی LC3 برای محافظت در آینده استفاده می کنند. کدک مذکور تحت استاندارد بلوتوث 5.2 و بالاتر کار می کند و در نهایت کیفیت پخش صدا را بهبود می بخشد.

بیشتر بخوانید  رونمایی ردمی از نمایشگر 2کی 27 اینچی

علاوه بر این ویژگی های اتصال جدید، این گوشی ها دارای GPS دو فرکانس و بلستر IR خواهند بود که جایگزین کنترل از راه دور شما می شود. بلستر IR معمولاً در تلفن های شیائومی یافت می شود، بنابراین واقعاً تعجب آور نیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Redmi K50 با صفحه نمایش 2K از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *