نسخه ی Smart Girl گوشی هوشمند گلکسی اس 8 در کره ی جنوبی رونمایی شد

گلکسی

باز هم شرکت قدرت مند سامسونگ با معرفی یک گوشی جدید همه نگاه ها را به سوی خود کشید. گوشی گلکسی اس 8 , تلفن هوشمند جدیدی است که چند روز قبل در کره جنوبی توسط شرکت سامسونگ رونمایی شد. کار جدیدی که توسط سامسونگ انجام شده تولید گلکسی اس 8 پلاس تحت عنوان گوشی مخصوص خانم ها است.
مدل اسمارت گرل smart girl این گوشی به دارای یک بک گراند زیبا و گل گلی و درخشنده بوده و رنگ صورتی متالیک می باشد. این ویژگی مهر تأییدی بر زنانه بودن این محصول است.
تفاوت های ظاهری و طراحی این گوشی تحت عنوان Case Swarovski بررسی و معرفی شده است. می توان گفت که تنها تفاوت این گوشی با مدلی که به عنوان پرچم دار سامسونگ شناخته شده است , همین ویژگی های ظاهری می باشد این تفاوت , این نسخه از این اسمارت فون را برای خانم ها بسیار جذاب کرده و قطعا باعث افزایش فروش می شود. اما سامسونگ اعلام کرده دیگر هیچ برتری یا کاستی بین این گوشی و نسخه دیگر آن از نظر نرم‌ افزاری یا سخت‌ افزاری وجود نداشته و در مقایسه با مدل های قبلی هیچ نقطه ضعف یا قوت جدیدی مشاهده نمی شود.
قیمتی که برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است چیزی حدود 949 یورو اعلام گردیده و به احتمال زیاد انتظار داریم از تاریخ 1 دسامبر که برابر با 10 آذر ماه سال جاریست , به بازار عرضه شده و در اختیار کاربران قرار گیرد.
با توجه به برنامه های اخیر سامسونگ هیچ خبری و اطلاعات دقیقی درباره عرضه این گوشی به بازار های جهانی و فروش آن به تمامی کشور ها در اختیار نیست اما احتمالا سامسونگ برنامه خاصی برای فروش آن در سر دارد.

در ادامه با زوم تک همراه باشید

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا قیمت هند گوشی Galaxy S23 FE

نظرات در مورد : نسخه ی Smart Girl گوشی هوشمند گلکسی اس 8 در کره ی جنوبی رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *