عینک هوشمند تاندربرد ایر 2 معرفی شد

عینک هوشمند تاندربرد ایر 2 معرفی شد

عینک‌های هوشمند که زمانی فقط در فیلم‌های علمی تخیلی دیده می‌شد، اکنون بیش از هر زمان دیگری در دسترس هستند. به عنوان مثال، متا اخیراً نسل دوم عینک های هوشمند Ray-Ban خود را معرفی کرد و هوآوی سری Eyewear 2 را روانه بازار کرد که هر دو دارای مشخصات و عملکرد چشمگیر هستند.

در حالی که اینها گزینه‌های عالی هستند، تاندربرد مصمم است تا با عینک هوشمند Air 2 که به تازگی معرفی شده است، این فناوری را در دسترس همه قرار دهد.  اگر در میان شما افرادی ناآشنا هستند، Thunderbird یک شرکت فناوری چینی است که در توسعه و تولید عینک های هوشمند و سایر ابزارهای پوشیدنی تخصص دارد. این شرکت به ویژه با عرضه عینک هوشمند Thunderbird X1 چندی پیش مورد توجه قرار گرفت.

این عینک در اکتبر 2022 عرضه شد و نسل قبلی Thunderbird Air 2 است. دارای صفحه نمایش Micro OLED با وضوح 1080 پیکسل، نرخ نوسازی 90 هرتز و باتری داخلی است که می‌تواند تا 6 ساعت دوام بیاورد. بنابراین، مدل جدید از نظر پیشرفت نسبت به مدل قبلی خود قابل توجه است. عینک هوشمند Thunderbird Air 2 طراحی مشابه عینک آفتابی معمولی دارد و تنها ۷۶ گرم وزن شامل آن شد.

آنها دارای آخرین صفحه نمایش Micro OLED با سایز 0.55 اینچی سونی هستند که وضوح 1080، تراکم پیکسلی 4032PPI قابل توجه، نرخ تجدید 120 هرتز و روشنایی تا 600 نیت را ارائه می دهد. علاوه بر این، عینک لوازم جانبی منحصر به فردی را به نام JoyDock به سوییچ معرفی می کند. می توانید این وسیله جانبی را مستقیماً به کنسول بازی وصل کنید و سپس با استفاده از کابل Type-C آن را به عینک هوشمند متصل کنید.

تاندربرد ایر 2 یک عینک همه کاره

این دستگاه دارای یک باتری 10000 میلی آمپر ساعتی بوده که می تواند همزمان کنسول بازی سوییچ و عینک را شارژ کند. علاوه بر این، Thunderbird Air 2 را می توان مستقیماً با استفاده از درگاه Type-C به تلفن هوشمند متصل کرد. همچنین برای پذیرایی از کاربرانی طراحی شده که از عینک طبی برای نزدیک بینی یا دوربینی استفاده می کنند. پیش‌سفارش عینک در حال حاضر موجود است.

عینک هوشمند Thunderbird Air 2 در حال حاضر در چین با قیمت اولیه 2299 یوان (320 دلار) برای پیش خرید در دسترس است. قیمت بسته با لوازم جانبی JoyDock بیش از 2699 یوان (370 دلار ) است. انتظار می رود Thunderbird Air 2 در اوایل نوامبر 2023 در چین منتشر شود.

بیشتر بخوانید  جهان برای استفاده از عینک های هوشمند آماده نیست!

جزئیات عرضه مشخص نیست و انتظار داریم بزودی شاهد عرضه آن در بازارهای دیگر جهان باشیم، هرچند که مشخص نیست. برند مورد اشاره در تلاش بوده سبد محصول خود را کامل سازد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : عینک هوشمند تاندربرد ایر 2 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *