گوشی Redmi A1+ و کسب تاییدیه TDRA

گوشی Redmi A1+ و کسب تاییدیه TDRA

Redmi در حال کار بر روی دسته ای از گوشی های هوشمند سری A است. این شرکت اخیراً از معرفی Redmi A1 خبر داده است. امروز یک گوشی هوشمند جدید با نام Redmi A1+ در وب سایت TDRA UAE مشاهده شده که به عرضه قریب الوقوع آن اشاره می کند. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند رده پایه ای باشد و ممکن است در کنار Redmi A1 معرفی شود.

به گفته Mukul Sharma، یک گوشی هوشمند Redmi با نام Redmi A1+ در پایگاه داده TRDA با شماره مدل 220733SFG رویت شده است. این لیست مشخصات گوشی هوشمند را ارائه نکرده است. با این حال، نام را تایید کرده و از معرفی قریب الوقوع خبر داده است. اخیراً دستگاهی با همان شماره مدل نیز در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است.

جزئیات درباره Redmi A1+ هنوز بسیار کم است. نام آن نشان می دهد که ممکن است به عنوان یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه با مشخصات مناسب عرضه شود. جزئیات بیشتر احتمالاً به زودی مشخص خواهد شد. در همین حال، بیایید مشخصات شایعه شده Redmi A1 را بررسی کنیم تا ایده بهتری در مورد دستگاه آینده داشته باشیم.

انتظار می رود Redmi A1 یک گوشی هوشمند رده پایه باشد. گوشی که چیپست مدیاتک هلیو A22 خواهد داشت که یک پردازنده چهار هسته ای بسیار قدیمی با هر چهار هسته 2 گیگاهرتز به فروش خواهد رسید. چیپست با 3 گیگابایت رم همراه خواهد شد. در مورد سیستم عامل، دستگاه اندروید 12 را بدون نسخه اجرا خواهد کرد.

جدای از این، Redmi A1 دارای گزینه های ارتباطی مانند LTE، وای فای 2.4 گیگاهرتزی و بلوتوث 5.0 خواهد بود. طول این دستگاه 164.67 میلی متر و عرض آن 76.56 میلی متر خواهد بود. پست تیزر Redmi A1 نشان می دهد که دستگاه ممکن است در طول Diwali (یک جشنواره هندی) که در 24 اکتبر برگزار می شود رونمایی گردد. Redmi A1+ نیز ممکن است در کنار آن از راه برسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نسخه جهانی Redmi 10A در راه است

نظرات در مورد : گوشی Redmi A1+ و کسب تاییدیه TDRA

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *