گوشی Redmi 12C بزودی معرفی می شود

گوشی Redmi 12C بزودی معرفی می شود

Redmi 12C در اواخر دسامبر در چین به طور رسمی عرضه شد. از آن زمان تاکنون، گزارش های متعددی در مورد عرضه بین المللی این گوشی هوشمند مقرون به صرفه وجود داشته است. دو ماه بعد، ما در نهایت می دانیم که این دستگاه چه زمانی در خارج از سرزمین اصلی چین عرضه می شود. بیایید جزئیات جدید را مرور کنیم. Redmi 12C قرار است در تاریخ 9 مارس در اندونزی عرضه شود. به نظر می رسد که این گوشی ممکن است در مناطق دیگر نیز در همان روز عرضه شود.

به عنوان مثال، این گوشی برای مدتی پیش از موعد در فهرست آمازون برزیل با برچسب قیمت قرار گرفت. در این کشور، این گوشی هوشمند با قیمت 1058.99 رئال برزیل (205 دلار) با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی به فروش می رسد. تا آنجا که به ویژگی‌ها مربوط می‌شود، انتظار می‌رود که Redmi 12C با همان مجموعه‌ای از مشخصات در بازارهای بین‌المللی وارد شود، همانطور که در چین انجام می‌شود. فقط قیمت در کشورهای مختلف متفاوت خواهد بود.

این دستگاه حول یک صفحه نمایش 6.71 اینچی HD+ (LCD) با بریدگی قطره شبنم ساخته شده است. این دستگاه از یک SoC مدیاتک هلیو G85 پشتیبانی می کند و MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 را بوت می کند. دوربین پشتی آن 50 مگاپیکسل و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. این گوشی نه تنها یک حسگر اثرانگشت در پشت، بلکه یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری و یک اسلات کارت MicroSD اختصاصی ارائه می‌کند.

در نهایت، این گوشی توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود و از طریق درگاه MicroUSB شارژ می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فروش Redmi Pad در روز اول از 75000 دستگاه فراتر رفت

نظرات در مورد : گوشی Redmi 12C بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *