برنامه یGoogle Search برای سیستم عامل iOS با ویژگی Trending Searches بروز شد

Trending Searches

Trending Searches یک ویژگی جدید در گوگل است که برای جستجوی اپلیکیشن در سیستم عامل iOS طراحی شده است و در روز گذشته نیز منتشر شد.

همانطور که از اسم آن پیداست نتایج این جستجو، داده‌ هایی است که به شرایط پیشنهادی شما نزدیک تر است. لازم به ذکر است که در هنگام تایپ کردن نیز می‌توانید به نتایج جستجوی خود دست پیدا کرده و این حالت نشان دهنده ی سریع بودن موتور جستجوگر این کمپانی می باشد.

مشکلی که در موتورهای جستجوگر قدیمی وجود داشت این بود که برای نوشته موردنظر نتایج نامربوطی می آورد که این باعث می شد کاربران از موتور های جستجوگر قدیمی به شدت ناراضی باشند، اما اکنون مشکل مربوطه در موتور جستجوگر جدید برطرف شده است و این با وجود گزینه ای به نام opt-out است که این اجازه را به کاربران می دهد که جستجوهای تفکیک شده ای را داشته باشند و با این قابلیت از نشان دادن نتایج نامربوط جلوگیری می کند.

Trending Searchesگزارشات موجود درباره ی این موتور جستجوگر ادعا می کند که بر اساس ویژگی های مکانی ( با استفاده از GPS دستگاه هوشمند) کار می کند که این باعث ایجاد نگرانی در کاربران شده است و این به دلیل وجود اختلافات سیاسی میان برخی از کشورها است؛ به خصوص در مورد تصمیمات اخیر ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا، پرزیدنت ترامپ در مورد تحریم ها…!

موضوع جالبی که درباره این موتور جستجوگر جدید وجود دارد این است که حتی اگر شما در تایپ کردن موضوع خود مشکلی داشته باشید این موتور جستجوگر، خود، برای شما گزینه هایی را برای حل و رفع این مسئله پیشنهاد می کند.

اگر شما هم یکی از کاربران این مرورگر هستید، پیشنهاد می کنیم که حتما از گوگل برندینگ در سرفرصت استفاده نمایید.

بازهم منتظر سایر بروزرسانی های گوگل در مورد iOS باشید…

پیشنهادی: اپل iPhone 7S را معرفی نخواهد کرد

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نحوه مدیریت گذرواژه های ذخیره شده در مرورگر گوگل کروم

نظرات در مورد : برنامه یGoogle Search برای سیستم عامل iOS با ویژگی Trending Searches بروز شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *