گوشی REALME GT3 در کمتر از 9 دقیقه شارژ می شود

گوشی REALME GT3 در کمتر از 9 دقیقه شارژ می شود

Realme GT3 با شارژ سریع 240 واتی بالاخره آماده است تا طرفدارانی در سراسر جهان پیدا کند. فناوری شارژ فوق سریع یکی از ویژگی های برجسته ای است که باید به آن توجه کرد. چه چیزی شگفت‌انگیزتر از شارژ کردن گوشی خود با تنها 9.5 درصد است؟ این اولین بار نیست که فناوری سرعت شارژ سریع را در یک گوشی اندرویدی می بینیم.

شیائومی رکورد سرعت شارژ 5 دقیقه‌ای را در اختیار دارد. هنوز هم بهتر است چند دقیقه صبر کنید تا یک یا دو ساعت، به خصوص زمانی که چیزهای زیادی برای به دست آوردن دارید. ریلمی آخرین نسخه Realme GT را در MWC 2023 معرفی کرد. این نسخه شبیه به مدل GT Neo5 است که در چین عرضه شده است.

اگر بگوییم این شرکت در واقع اکثر مدل Realme GT Neo5 را تغییر نام داد، اشتباه نخواهد بود. نکته قابل توجه این گوشی قابلیت شارژ سریع آن است که توسط کابل 12 آمپری مخصوص تغذیه می شود. این باتری 4600 میلی آمپر ساعتی Realme GT3 را تنها در 80 ثانیه تا 20 درصد شارژ می کند.

برای خنک نگه داشتن گوشی شما، باتری Realme GT3 دارای یک سیستم خنک کننده مایع محفظه بخار بزرگ است. این همش نیست؛ این تلفن همراه با سنسورهای نسوز و سایر سنسورهای ایمنی برای جلوگیری از حوادث ناگوار ارائه می شود. بهترین بخش این است که حتی پس از 1600 چرخه شارژ در 240 وات، سلامت باتری تنها به 80 درصد کاهش می یابد. این فوق العاده خوب است.

Realme GT3 دارای یک حلقه فلش RGB به شکل C در پشت، یک نماد Snapdragon 8+ Gen 1 و یک حلقه NFC است. این شرکت آن را سیستم رابط پالس می نامد. این حلقه فلاش RGB هدفی دارد و آن نشان دادن تماس های دریافتی، اعلان ها، شمارش معکوس دوربین و میزان باتری است.

مانند Realme GT Neo5، نسخه GT3 دارای لنز دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. قسمت جلویی یک داستان خارق‌العاده در مورد گوشی می‌گوید. یعنی Realme GT 5G دارای صفحه نمایش 6.74 اینچی AMOLED با وضوح صفحه نمایش 1240p و نرخ تجدید 144 هرتز است.

قسمت پایین صفحه نمایش دارای حسگر اثر انگشت است، در حالی که در قسمت بالایی یک دوربین سلفی پانچ سوراخ 16 مگاپیکسلی دیده می شود. همچنین یک بلستر از راه دور مادون قرمز و بلندگوهای استریو Dolby Atmos وجود دارد. Realme GT3 649 دلار قیمت دارد و در چهار پیکربندی مختلف حافظه موجود است.

بیشتر بخوانید  گوشی ریلمی GT Neo 5 SE قوی ترین مدل میان رده بازار

برای مثال، 8/128 گیگابایت (مدل پایه) را برای شروع کار انتخاب می کنید. با این حال، رم تا 16 گیگابایت و فضای ذخیره سازی تا 1 ترابایت افزایش می یابد. Realme GT3 در بازارهای مختلف آسیا و اروپا در دسترس خواهد بود. بیایید در بخش نظرات بدانیم چه چیزی را بیشتر دوست دارید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی REALME GT3 در کمتر از 9 دقیقه شارژ می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *