افشا اطلاعاتی از گوشی GALAXY S23 ULTRA سامسونگ

افشا اطلاعاتی از گوشی GALAXY S23 ULTRA سامسونگ

سامسونگ، سازنده کره جنوبی، سری جدید پرچمداران خود را در سال آینده به طور رسمی عرضه خواهد کرد. با توجه به گزارش های موجود تاکنون، سری گلکسی اس 23 سامسونگ با تغییرات زیادی همراه نخواهد بود. با این حال، سری گلکسی اس 23 در حال تبدیل شدن به یک سری بسیار جالب با فاش های جدید است. یکی از جنبه های مثبت این سری این است که عملکرد آن نسبت به سایر دستگاه های اندرویدی دارای تراشه مشابه بالاتر خواهد بود. سری گلکسی اس 23 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 اورکلاک شده استفاده خواهد کرد. سرعت کلاک CPU و GPU هر دو بیشتر از مدل معمولی است. در حال حاضر این تراشه در انحصار سری گلکسی اس 23 است. بنابراین عملکرد آن برتر خواهد بود.

توییت جدیدی از @RGcloudS نشان می‌دهد که این سری با نمایشگر جذابی نیز عرضه خواهد شد. این توییت نشان می دهد که روشنایی صفحه نمایش AMOLED سری گلکسی اس 23 سامسونگ می تواند از 2200 نیت فراتر رود. او ادعا می کند که کمترین آن 2100 نیت است و می تواند بالاتر از 2200 نیت باشد. علاوه بر این، نمایشگر با نرخ نمونه برداری لمسی عظیم 960 هرتز عرضه خواهد شد. در مورد فرکانس PWM، توییت ادعا می کند که باید زیر 2000 هرتز باشد.

با نگاهی مستقیم به امتیازات، به نظر می رسد که گلکسی اس 23 اولترا روز به روز می رسد. حداکثر روشنایی سری آیفون 14 پرو 2000 نیت است. با این حال، ما هنوز نمی توانیم آن را به سامسونگ بدهیم. به گفته دیلان راگا، پنل‌های نمایشگر سامسونگ و اپل هر دو از یک فرستنده OLED استفاده می‌کنند. با این حال، تنظیمات تست برای هر دو گوشی متفاوت است. در حالی که 2000 نیت اپل از آزمایشی با صفحه نمایش روی 25 درصد APL (متوسط ​​سطح تصویر) به دست می آید، 2200 نیت سامسونگ از آزمایشی با صفحه نمایش روی 1 درصد APL به دست می آید. دیلن ادعا می کند که با 1% APL، روشنایی سری آیفون 14 پرو به 2300 نیت خواهد رسید. با این حال، این فقط یک ادعا است. در مجموع، سری گلکسی S23 سامسونگ همچنان یک پرچمدار است که باید مراقب آن بود. گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد صفحه نمایش آن 45 درصد انرژی کارآمدتر از مدل قبلی خود دارد.

بیشتر بخوانید  دست به یکی کردن دوشرکت کره ای ! شباهت عجیب گلکسی اس 7 و جی 5 ال جی

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا اطلاعاتی از گوشی GALAXY S23 ULTRA سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *