گوشی Realme GT2 Pro با 1 ترابایت حافظه داخلی همراه است

گوشی Realme GT2 Pro با 1 ترابایت حافظه داخلی همراه است

شرکت ریلمی قصد دارد بزودی از گوشی Realme GT2 Pro به عنوان مدلی پرچمدار رونمایی کند. تاکنون شایعات مختلفی از این اسمارتفون بدست آوردیم و حال جدیدترین گزارش به یک ویژگی خاص در دستگاه اشاره دارد.

Xu Qi یکی از مدیران ارشد ریلمی اخیرا فاش کرده که Realme GT2 Pro یک گوشی قاتل پرچمدار است و به بهترین ویژگی ها مجهز خواهد شد. بنابراین باید آن را پرچمدار وحشی از ریلمی دانست.

گفته شده این گوشی دارای عملکرد سخت افزاری بهتر، طراحی بهبودیافته و دوربین باکیفیت است. پس از رندرهایی که قبلاً فاش شده بود، Ishan Agarwal در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله توییتر عکس واقعی Realme GT2 Pro با فضای ذخیره سازی 1 ترابایتی فاش کرد. تصاویر منتشر شده نشان می دهد که Realme GT2 Pro دارای شماره مدل RMX3300 است و به پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen1 با 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی مجهز است.

گوشی Realme GT2 Pro با 1 ترابایت حافظه داخلی همراه است

 

Realme GT2 Pro همچنین دارای دوربین زیر نمایشگر است و یک مدل ساده تلقی نمی شود. برند ریلمی در نوع خود قابل توجه بوده و توانسته اسمارتفون های مهیجی را در بازار عرضه دارد. این گوشی جدید نیز اولین پرچمدار و گوشی بدون دوربین سلفی محسوب می شود.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چینی چه برنامه ای در سر دارد. احتمالا با یک نمونه برجسته رو به رو خواهیم شد که می تواند نظر علاقمندان را جلب کند. همچنین باید احتمال داد گوشی از نظر سخت افزاری دست کمی از رقبا نداشته و بهترین عملکرد را ارائه می دهد.

ناگفته نماند که Realme GT2 Pro در چند مدل معرفی می شود و یکی از آنها Realme GT2 خواهد بود. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود دیگر چه ویژگی هایی را می توان روی چنین اسمارتفونی پیدا کرد. شایان ذکر بوده که گوشی احتمالا دارای طراحی پریمیومی هم است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آشکار شدن تاریخ رونمایی سری ریلمی 12

نظرات در مورد : گوشی Realme GT2 Pro با 1 ترابایت حافظه داخلی همراه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *