انتشار اطلاعاتی از آیفون 15 پرو مکس

انتشار اطلاعاتی از آیفون 15 پرو مکس

اگر اخیراً اخبار را دنبال کرده باشید، احتمالاً می‌دانید که یکی از نوآوری‌های اصلی مورد انتظار در آیفون 15 پرو مکس، دوربین اصلی جدید است که احتمالاً مبتنی بر سنسور 1 اینچی IMX903 سونی خواهد بود.

با این حال، آخرین اطلاعات بدست آمده، ادعا می کند که آیفون 15 از همان دوربین Quad-Bayer IMX803، با وضوح 48 مگاپیکسلی 1/1.28 اینچی که آیفون 14 پرو و پرو مکس دارند، استفاده می کند.

این کمی سخت است و همچنین شایعه ای وجود دارد که آیفون 15 پرو مکس فناوری پنل اولد M12 را که در نسل فعلی استفاده می شود، به همراه خواهد داشت. البته باید بیان داشت، طبق آزمایش صورت گرفته، این یک پنل شگفت‌انگیز بوده، اما کاربران ظاهراً نباید انتظار سطح روشنایی جدید یا هر چیز دیگری داشته باشند.

همانطور که گفته شد، صفحه نمایش آیفون 15 پرو مکس ممکن است دقیقاً به اندازه صفحه نمایش آیفون 14 پرو مکس نباشد، زیرا گزارش های فعلی ادعا می‌کنند که گوشی جدید کمی کوتاه تر و 159.8 میلی متر خواهد بود، در مقایسه با 160.7 میلی متر در گوشی آیفون 14 پرو مکس و کمی باریک تر با ضخامت 76.7 میلی متر، به جای 77.6 میلی متر.

در مورد ویژگی های جدید مورد انتظار در آیفون 15 پرو مکس، دوربین تله‌فوتوی پریسکوپ بسیار مورد بحث وجود دارد که ظاهراً منحصر به آیفون 15 پرو مکس خواهد بود و نه پرو ساده و بزرگ‌نمایی اپتیکال 6 برابری هم در کار است.

همچنین انتظار داریم که خانواده آیفون 15، از جمله پرو مکس، با درگاه USB نوع C عرضه شود. همچنین پیش بینی شده که اپل A17 Bionic جدید با گره 3 نانومتری ساخته شود و 8 گیگابایت رم LPDDR5 در کنار آن تعبیه خواهد شد.

در اخباری مرتبط اپل در حال آماده شدن برای عرضه سری جدید آیفون 15 در اواخر سال جاری است. با این حال، قبل از عرضه آن، ما قبلاً شایعات و افشا زیادی را در مورد تلفن‌های هوشمند آینده پوشش داده ایم. اکنون، آخرین گزارش برخی از عناصر طراحی به روز شده آن را نشان می دهد.

غول کوپرتینویی ظاهرا در حال برنامه ریزی برای ایجاد تغییرات جزئی در طراحی عقب مدل های آینده آیفون 15 پرو مکس است. این خبر از طرف فروشنده @Unknownz21 می رسد که اطلاعات را در توییتر به اشتراک گذاشته است. در افشا گفته شد که این برند قصد دارد ماژول دوربین در عقب را به روز کند. آیفون 15 پرو مکس دارای چیدمان جدیدی برای سنسورهای دوربین خواهد بود که شامل یک لنز دوربین جدید پریسکوپ نیز می شود.

بیشتر بخوانید  اطلاعات جدیدی در مورد آیفون 12 منتشر شد؛ مشخصات، قیمت، رنگ ها و سورپرایز بزرگ

برای کسب جزئیات تکمیلی باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از آیفون 15 پرو مکس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *