گوشی Realme 9 Pro+ Free Fire Limited Edition در تایلند معرفی شد

گوشی Realme 9 Pro+ Free Fire Limited Edition در تایلند معرفی شد

درست به موقع، Realme به تازگی از نسخه شایعه شده 9 Pro+ Free Fire Limited در تایلند رونمایی کرد. این گوشی پیشتر در رسانه ها درز کرده بود و در نهایت کمپانی چینی تصمیم به معرفی آن گرفت.

این تلفن دارای طراحی منحصر به فرد مبتنی بر گیمینگ است و همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، دارای باکس خرده فروشی خاص با تم Free Fire است. به غیر از طراحی جدید، محتویات جعبه و طراحی باکس، گوشی Realme 9 Pro+ مانند مدل اصلی Realme 9 Pro+ است و دقیقاً همان مشخصات را دارد. Realme 9 Pro+ Free Fire Limited Edition را می‌توان با قیمت 357 دلاری با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی خریداری کرد.

بنابراین، دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی امولد 90 هرتزی با وضوح FHD+، پردازنده Dimensity 920 مدیاتک، سیستم دوربین سه گانه عقب با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و برخی دیگر است. ناگفته نماند که دستگاه باتری 4500 میلی امپرساعتی با فناوری شارژ سریع 66 واتی هم دارد و تحت سیستم عامل اندروید 12 عرضه می شود.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا این نسخه ویژه و محدود Realme x Free Fire 9 Pro+ وارد بازارهای دیگر خواهد شد یا خیر. در اخباری مرتبط ریلمی چندین دستگاه را در جدیدترین سری‌های شماره‌دار خود معرفی کرده است، مانند Realme 9 Pro، Realme 9i، Realme 9 Pro، Realme 9 Pro+ و Realme 9 5G. در حال حاضر، این شرکت گوشی هوشمند Realme 9 4G را به عنوان جدیدترین محصول اضافه شده به خط تولید معرفی کرد. در ادامه به طور مفصل با محصول تازه رونمایی شده ریلمی آشنا خواهیم شد.

گوشی Realme 9 Pro+ Free Fire Limited Edition در تایلند معرفی شد

از نظر طراحی، Realme 9 4G ظاهری مشابه با دستگاه های دیگر ریلمی 9 معرفی شده دارد که در عقب ساختاری صاف با حاشیه دارای انحنا دارد. در واقع این گوشی هوشمند دارای طراحی ریپل هولوگرافیک در عقب دارد که هنگام قرار گرفتن در معرض نور با زاویه، الگوهای مختلف را نشان می دهد. در عقب همچنین یک ماژول دوربین مستطیلی وجود داشته و سه لنز و یک فلاش LED در آن تعبیه شد. این دستگاه همچنین کاملاً باریک بوده و تنها 7.99 میلی متر ضخامت و 178 گرم وزن دارد.

بیشتر بخوانید  جزئیات کلیدی گوشی ریلمی GT Neo 5 Pro فاش شد

در جلو، صفحه‌نمایش تخت 6.4 اینچی AMOLED FHD+ با حاشیه‌های باریک را شاهد هستیم. این صفحه نمایش نرخ نوسازی 90 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتز را ارائه می‌دهد. پنل صفحه نمایش حداکثر روشنایی 1000 نیت داشته و یک اسکنر اثرانگشت در زیر نمایشگر وجود دارد که تجربه کاربری خوبی رقم می زند.

در بخش سخت افزاری، Realme 9 4G دارای چیپست کوالکام Snapdragon 680 با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه UFS 2.2 است. Realme همچنین ویژگی Dynamic Ram را در این دستگاه ارائه می دهد که به کاربران اجازه داده تا ظرفیت رم دستگاه را تا 5 گیگابایت به صورت مجازی افزایش دهند. همچنین می توان فضای ذخیره سازی دستگاه را از طریق کارت Micro-SD با حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت افزایش داد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت ریلمی مراجعه کنید و این کمپانی قصد دارد بزودی محصولات بیشتری معرفی کند. احتمالا ریلمی 9 پرو پلاس نسخه ویژه در بازار هندوستان هم به فروش برسد و تنها اختصاصی چین نباشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Realme 9 Pro+ Free Fire Limited Edition در تایلند معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *