انتشار اطلاعاتی از گوشی ROG Phone 7

انتشار اطلاعاتی از گوشی ROG Phone 7

ماه گذشته، اولین جزئیات را در مورد گوشی‌های هوشمند گیمینگ سری ROG Phone 7 ایسوس دریافت کردیم. این گزارش شماره مدل دستگاه های مختلفی را که تحت پرچم ROG Phone 7 راه اندازی خواهند شد، نشان داد. اکنون، ROG Phone 7 در وب‌سایت Geekbench و گواهینامه 3C مشاهده شده است که برخی از جزئیات کلیدی را در مورد تلفن گیمینگ فاش می‌کند.

ROG Phone 7 با شماره مدل AI2205_B در Geekbench ظاهر شده است. این دستگاه دارای یک چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 در زیر کاپوت است که دارای یک CPU هشت هسته ای با حداکثر سرعت کلاک 3.19 گیگاهرتز و سرعت کلاک پایه 2.8 گیگاهرتز است. همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 740 روی آن وجود دارد.

نسخه لیست شده Geekbench از ROG Phone 7 دارای 16 گیگابایت رم است و تایید کرد که با اندروید 13 از پیش نصب شده است. این گوشی همچنین دارای رابط کاربری ROG skin در بالای سیستم عامل اندروید خواهد بود. بر اساس این لیست، این گوشی به ترتیب در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench به امتیازات ۲۰۲۲ و ۵۷۱۹ دست یافت.

از سوی دیگر، مدل مشاهده شده در پایگاه داده 3C دارای شماره مدل AI2205_A است. این لیست تایید می کند که دستگاه دارای سرعت شارژ تا 65 وات است. برای روشن شدن موضوع، شماره مدل AI2205_B به نوع چینی ROG Phone 7 اشاره دارد، در حالی که شماره مدل AI2205_A برای مدل جهانی است.

در اخبار مرتبط، ROG Phone 7D چند روز پیش با شماره مدل AI_2205D در Geekbench مشاهده شد. این لیست نشان داد که این دستگاه دارای یک اسنپدراگون 8 نسل 2 است که بسیار عجیب است زیرا مدل‌های D سال گذشته با چیپست مدیاتک Dimensity عرضه شدند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی ROG PHONE 5S ایسوس با 24 گیگابایت رم از راه می رسد

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی ROG Phone 7

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *