گوشی POCO C40 راهی بازار شد

گوشی POCO C40 راهی بازار شد

شیائومی فروش POCO C40 را در اروپا تقریباً شش هفته پس از ارائه جهانی این گوشی آغاز کرده است. به طور خلاصه، POCO C40 دارای صفحه نمایش 6.71 اینچی و وضوح 720p است که با نرخ نوسازی 60 هرتز همراهی می کند. POCO C40 همچنین مجهز به سیستم دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی در عقب بوده و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و چیپست JLQ JR510 شامل آن شد.

همانطور که ماه گذشته گفتیم، نه فناوری JLQ و نه شیائومی هنوز جزئیات زیادی در مورد چیپست JLQ JR510 ارائه نکرده اند. تاکنون دریافتیم که چیپ بر اساس یک گره 11 نانومتری با هشت هسته ARM Cortex-A55 و نسخه‌ای از گرافیک ARM Mali-G52 ساخته شد. بر اساس لیست Geekbench، چهار هسته پردازنده به فرکانس 1.5 گیگاهرتز می‌رسند که 500 مگاهرتز کمتر از چهار هسته باقی مانده است.

در حال حاضر، POCO قیمت های مقدماتی را برای هر دو پیکربندی حافظه ارائه می دهد. تا پایان 31 جولای، پیشنهادهای اولیه در گزینه های رنگی سبز مرجانی، POCO زرد و مشکی بوده و نسخه پایه 149 یورو و بهترین مدل 169 یورو قیمت دارد.

در اخباری مرتبط براساس گزارش ها شیائومی درصدد است بزودی دو گوشی میان رده پوکو M5 و M5s را معرفی خواهد کرد. در همین میان برخی مشخصات کلیدی دو گوشی رده میانی پوکو و شیائومی به بیرون درز پیدا کرد.

باتوج به استقبال خوبی که از گوشی Poco F4 5G صورت گرفت، پوکو مشغول توسعه یک مدل جدید به نام پوکو M5 است. این گوشی در دیتابیس چندین سایت صدور گواهی از جمله IMEI رویت شد. باتوجه به اطلاعات کسب شده، بزودی باید شاهد معرفی و عرضه این مدل باشیم. پیش از این برخی منابع گزارش دادند یک گوشی با شماره مدل 22071219CG و Rock and Stone  از پوکو در راه است. پس از اینکه در IMEI جستجو شد، مشخص گشته این تلفن هوشمند چیزی جز پوکو M5 نیست.

سپس این گوشی با شماره مدل مذکور در دیتابیس BIS، FCC و IMDA هم کشف شد. از مشخصات کلیدی اسمارتفون موردبحث باید به رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12، پشتیبانی از وای‌فای دو باند 2.4 و 5 گیگاهرتز و پشتیبانی شبکه 4G اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  Poco F5 5G در نزدیکی معرفی جهانی

منبع

3.5/5 - (8 امتیاز)

نظرات در مورد : گوشی POCO C40 راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *