آیا پلی استیشن 6 بزودی معرفی می شود؟

آیا پلی استیشن 6 بزودی معرفی می شود؟

به نظر می رسد سونی در حال برنامه ریزی برای عرضه نسل بعدی کنسول خود: PS6 است. همانطور که یک سند از شرکت می گوید که این اتفاق در حدود سال 2027 خواهد افتاد. بنابراین، به نظر صحیح می رسد که بگوییم PS5 هنوز پنج سال قبل از تعویض باقی مانده است.

سندی به عنوان بخشی از تحقیقات اداره رقابت و بازار بریتانیا در مورد خرید 68 میلیارد دلاری مایکروسافت از Activision Blizzard منتشر شده است، معامله ای که سونی با آن مخالفت کرده است.

در سند 22 صفحه ای آمده است که سونی معتقد است که این معامله به رقابت، بازیگران صنعت و کاربران آسیب می رساند. به گفته مایکروسافت، ادغام، «رقابت را در بازاری که سونی مدت‌هاست بر آن تسلط داشته، افزایش می‌دهد». این غول آمریکایی همچنین اذعان کرد که انحصاری های PS5 نسبت به انحصاری های Xbox برتری دارند. اما شاید این مهم ترین جزئیات نباشد.

بحث سند در مورد اهمیت Call of Duty برای بازار کنسول شامل ذکر مختصری از کنسول نسل بعدی پس از PS5 است. در واقع، سونی ادعا می کند که “دسترسی به مجوز Call of Duty و سایر بازی های Activision را از دست خواهد داد”. تا زمانی که کسب و کارش آماده معرفی یک کنسول جدید باشد.

سونی این بیانیه را با بیان اینکه عرضه ممکن است در یک تاریخ خاص رخ دهد، بیان کرد. اما مشخصات سند محرمانه نگه داشته شده است. طبق چندین گزارش، سونی در این مورد به طور خاص سال 2027 را اعلام کرده است. در نتیجه، PS6 هفت سال پس از PS5 عرضه خواهد شد که دقیق به نظر می رسد.

سونی باید در حال آماده شدن برای معرفی مدل جدید PS5 Slim در اوایل سال آینده باشد. دومی دارای یک درایو دیسک قابل جدا شدن است که از نظر اندازه منحصر به فرد است. به یاد داشته باشید که مایکروسافت اخیراً گفته است که Call of Duty همچنان در پلی استیشن در دسترس خواهد بود. و این حداقل برای 10 سال دیگر است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  برنامه سونی برای کاهش تلویزیون و گوشی هوشمند و افزایش پلی استیشن

نظرات در مورد : آیا پلی استیشن 6 بزودی معرفی می شود؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *