گوشی Pixel 7a طی 14 روز دیگر عرضه می شود

گوشی Pixel 7a طی 14 روز دیگر عرضه می شود

با نزدیک شدن به رویداد Google I/O 2023، طرفداران سری Pixel منتظر محصولات مختلفی هستند، حتی اگر گوشی هوشمند تاشو این شرکت به این زودی راهی بازار نشود. جدا از اطلاعات توسعه دهندگان این شرکت در کنفرانس، انتظار می رود Pixel 7a به طور رسمی طی این رویداد که برای 10 می امسال برنامه ریزی شده، معرفی شود.

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، طبق گزارش ها، این شرکت در حال آماده سازی قبل از رونمایی است، زیرا اطلاعات فاش شده نشان می دهد که گوگل در حال ارسال دستگاه های پیکسل 7a به خرده فروشان بوده و انتظار داریم تمامی دستگاه ها در 14 روز آینده ارسال شوند.

طبق گفته‌های منابع نزدیک صنعت، شایعه شده که پیکسل 7a از 8 گیگابایت رم بهره می‌برد که نسبت به مدل قبلی یعنی Pixel 6a ارتقا یافته است. یکی از قابل توجه ترین ویژگی Pixel 7a، سیستم دوربین دوگانه آن بوده که گفته می شود شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی IMX787 سونی و یک سنسور اولتراواید 12 مگاپیکسلی است که آن را برای ثبت تصاویر و فیلم های باکیفیت عالی می کند.

برای علاقه مندان به عکس های سلفی، انتظار داریم این گوشی به دوربین سلفی 10.8 مگاپیکسلی مجهز شود، مانند پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو. از نظر صفحه نمایش، Pixel 7a با نمایشگر 6.1 اینچی OLED با نرخ نوسازی 90 هرتز و وضوح Full HD+ عرضه می شود که تجربه تماشای روان و همه جانبه ای را ارائه می‌دهد. طراحی شیک این گوشی شامل ماژول دوربین متالیک شبیه به نوار Pixel در عقب است که به جذابیت آن افزود. در بخش سخت افزاری، پیش بینی شده این گوشی از تراشه Tensor G2 سفارشی گوگل استفاده کند که عملکردی بسیار سریع ارائه می‌کند. اگرچه هیچ خبر رسمی در مورد جزئیات باتری و سرعت شارژ وجود ندارد، اما انتظار داریم که این گوشی از شارژ بی سیم 5 واتی پشتیبانی کند.

Pixel 7a قرار است از اندروید 13 بهره ببرد و آن را به یکی از معدود گوشی‌هایی تبدیل کند که دارای این سیستم عامل جدید هیجان‌انگیز است. در حالی که جزئیات قیمت و در دسترس بودن هنوز اعلام نشده، تصاویر واقعی فاش شده و رندرهای طراحی جزئیاتی را فاش کردند. به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از حافظه داخلی سری پیکسل 7

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Pixel 7a طی 14 روز دیگر عرضه می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *