گوشی OnePlus Ace Racing Edition هفده می از راه می رسد

گوشی OnePlus Ace Racing Edition

ماه گذشته، OnePlus گوشی هوشمند OnePlus Ace را در چین معرفی کرد. این گوشی در هند به عنوان OnePlus 10R 5G شناخته می شود. اکنون این شرکت ورود یک گوشی جدید از سری Ace را برای بازار داخلی تایید کرده است. این دستگاه OnePlus Ace Racing Edition نام دارد و برای پیش‌سفارش از طریق OPPO Mall و Jingdong آماده است. وان پلاس این دستگاه را در روز 17 می برای بازار چین معرفی خواهد کرد.

یک گوشی OnePlus با شماره مدل PGZ110 اخیراً توسط نهاد نظارتی TENAA چین تأییدیه گرفته است. لیست TENAA این دستگاه نشان داده که دارای یک پنل IPS LCD با سایز 6.59 اینچ است. در حالی که وضوح FHD+ را ارائه می دهد، اطلاعاتی در مورد اینکه آیا نرخ نوسازی بالاتری دارد یا خیر وجود ندارد.

این دستگاه از یک پردازنده هشت هسته ای 2.85 گیگاهرتز دارد. انتظار می رود تلفن هوشمند مذکور در سه پیکربندی مانند 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی وارد بازار شود. این اسمارتفون وان پلاس به سیستم عامل اندروید 12 مجهز خواهد شد که با رابط کاربری ColorOS همراست.

گوشی OnePlus Ace Racing Edition

در قسمت عقب گوشی یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو/عمق دارد. ماژول دوربین عقب شبیه یک نسخه کم‌رنگ از بخش اصلی دوربین است و در گوشی پرچمدار OnePlus 10 Pro 5G هم چنین ساختاری را شاهد بویدم. برای عکس های سلفی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تدارک دیده شد.

چیپ Dimensity 8000 احتمالاً نسخه مسابقه ای OnePlus Ace را دربرخواهد گرفت. این گوشی وان پلاس باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را در خود جای خواهد داد. برای امنیت، یک اسکنر اثر انگشت جانبی دارد و جک 3.5 میلیمتری هم در نظر گرفته شد.

در دیگر خبرها وان پلاس بر گسترش مجموعه گوشی های هوشمند خود تمرکز کرده است. این شرکت اخیرا از گوشی های OnePlus Nord CE 2 Lite و OnePlus 10R رونمایی نمود. اکنون یک افشای جدید توسط یک منبع آگاه نشان می دهد که OnePlus 10 ultra در حال ورود به مرحله آزمایش است. این گوشی به دوربین حرفه ای و تراشه Snapdragon 8 Gen 1+ مجهز خواهد بود.

بیشتر بخوانید  صفحه نمایش وان پلاس 5T از نوع AMOLED خواهد بود

به تازگی Yogesh Brar افشاگر از طریق توییتی فاش کرد که OnePlus 10 Ultra در حال ورود به مرحله آزمایش است. این بدان معنی بوده که می توان انتظار داشت در ماه های آینده رونمایی شود. به گفته این افشاگر، وان پلاس قصد دارد تجربه دوربین OnePlus 10 Pro را با مدل Ultra آینده خود بهبود بخشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی OnePlus Ace Racing Edition هفده می از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *