شیائومی استراتژی بازار هند خود را تغییر می دهد

شیائومی استراتژی بازار هند خود را تغییر می دهد

شیائومی در حال تغییر استراتژی خود در هند پس از پشت سر گذاشتن سامسونگ از آن برای تبدیل شدن به پرفروش ترین تلفن همراه در دومین بازار بزرگ جهان است. تمرکز شیائومی بر فروش گوشی‌های هوشمند با قیمت کمتر از 100 میلیون تومان. 10000 کار نمی کند زیرا مصرف کنندگان هندی حاضرند برای مدل های زیباتر با ویژگی های غنی تر هزینه بیشتری بپردازند. در همین حال، سامسونگ محصولاتی را عرضه کرد که این آرزوها را برآورده می‌کرد و طرح‌های مالی نوآورانه‌ای را ارائه کرد که آنها را برای اکثر افراد مقرون به صرفه کرد. بنابراین استراتژی جدید شیائومی چه خواهد بود؟

بر اساس گزارش کانترپوینت، سامسونگ در سه ماهه آخر سال 2022 سهم بازار 20 درصدی را در مقایسه با سهم 18 درصدی شیائومی از آن خود کرده است. این کاهش تسلط شیائومی در بازار، درسی برای شرکت‌هایی است که نمی‌توانند اولویت‌های مصرف‌کننده را در حال تغییر در یک اقتصاد در حال رشد سریع با درآمدهای قابل تصرف در حال افزایش برآورده کنند.

مجموعه گوشی های مقرون به صرفه شیائومی با روند برتری که هند را فراگرفته است، مطابقت نداشت و منجر به تغییر استراتژیک برای تمرکز بر گوشی های هوشمند ممتاز شد. در ماه ژانویه، ردمی نوت 12 را عرضه کرد که نسخه رده بالای آن بالاتر از 100 روپیه قیمت دارد. 30000 و اخیراً شیائومی 13 پرو با قیمت 300 تومان. 79999 – با بالاترین قیمت گوشی در هند. این تغییر در حال حاضر سود سهام پرداخت کرده است، با فروش 61 میلیون دلاری Redmi Note 12 در عرض دو هفته پس از عرضه.

موفقیت سامسونگ در هند از طریق طرحی که با شرکای مالی خود اجرا می‌شود که وام‌های «راحت و مطمئن» ارائه می‌کند، کمک می‌کند که به فروش ۱ میلیارد دلاری دستگاه در سال گذشته کمک کند. رشد گوشی‌های پریمیوم در شهرهای کوچک بسیار بیشتر از شهرهای بزرگ بود و تقریباً نیمی از مصرف‌کنندگانی که طرح تأمین مالی آن را انتخاب کردند، اولین متقاضیان وام بودند.

شیائومی همچنین از شراکت‌هایی برای ارائه وام استفاده کرده است و آنها را محرک اصلی رشد برای فروش تلفن‌های با قیمت بالاتر از 200 میلیون تومان می‌داند. 15000. این شرکت همچنین فروشگاه‌های بیشتری را فراتر از شبکه فعلی متشکل از 20000 شریک خرده‌فروشی باز خواهد کرد و خرید محلی قطعات تلفن همراه را افزایش خواهد داد که احتمالاً هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید  گوشی Mix Fold 2 شیائومی 11 آگوست معرفی می شود

برخی از تحلیلگران صنعت بر این باورند که استراتژی جدید می تواند به شرکت چینی کمک کند تا به رشد قوی در هند بازگردد. شیائومی در طول تاریخ از ارزش ویژه برند قوی، حضور قوی در کانال آنلاین و آفلاین برخوردار بوده است و می‌تواند با ترکیبی از محصولات بالقوه قوی و با ارزش برای پول بازگردد. درسی که برای شرکت هایی مانند شیائومی می آموزد این است که برای موفقیت در بازارهای با رشد سریع مانند هند، باید به تغییر سلیقه و ترجیحات مصرف کنندگان پاسخ دهند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شیائومی استراتژی بازار هند خود را تغییر می دهد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *