افشا مشخصات سری REDMI K60

افشا مشخصات سری REDMI K60

مشخصات کلیدی گوشی هوشمند جدید Redmi K60 قبل از عرضه شایعه شده آن در سال 2023 در هند به صورت آنلاین منتشر شده است. طبق گزارش‌ها، شیائومی در حال آماده‌سازی برای رونمایی از گوشی‌های هوشمند جدید سری 13 در چین در اواخر این ماه است.

خبرساز قابل اعتماد Digital Chat Station اخیراً نشان داده است که سری Xiaomi 13 در ماه نوامبر رونمایی خواهد شد. همچنین، DCS ادعا می کند که این خط تولید در ماه دسامبر به فروش می رسد.

برای کسانی که نمی دانند، سری Xiaomi 13 شامل گوشی های پایه Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro است. علاوه بر این، این گوشی‌ها احتمالاً پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 را در زیر کاپوت خود دارند. در همین حال، ردمی، برند فرعی شیائومی در حال آماده شدن است تا گوشی‌های هوشمند پریمیوم سری K بعدی را تا پایان سال 2022 وارد بازار چین کند.

افشای اطلاعات گذشته حاکی از آن است که سری K50 سه گوشی هوشمند خواهد داشت. این شامل Redmi K60، K60 Pro و K60 Gaming Edition می شود. در حال حاضر، K60 Gaming Edition ظاهراً دارای تراشه Snapdragon 8 Gen 2 خواهد بود. با این حال، K60 Pro احتمالاً با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 عرضه خواهد شد.

مشخصات استاندارد گوشی هوشمند Redmi K60 فاش شده است. اول از همه، سری Redmi K60 وانیلی می تواند SoC جدید Dimensity 8200 را دریافت کند. این بخش از اطلاعات حیاتی از ایستگاه چت دیجیتال (از طریق Playful Droid) می آید. علاوه بر این، DCS کمی بر روی سخت افزار دوربین مدل K60 وانیلی روشن کرده است. قابل ذکر است که سری Redmi K60 احتمالا تا پایان سال جاری در چین به صورت رسمی عرضه می شود. وانیلی K60 می تواند مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند در خط تولید باشد.

به همین ترتیب، چیپ Dimensity 8200 ظاهراً در رویداد MediaTek معرفی خواهد شد. این رویداد در تاریخ 8 نوامبر در چین برگزار می شود. چیپست آینده ممکن است دارای Cortex-X2 Prime Core باشد که در Dimensity 9000 نیز موجود است. علاوه بر این، حداکثر سرعت کلاک SoC طبق گزارش ها 3.1 گیگاهرتز خواهد بود.

همچنین، DCS معتقد است K60 5G با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS عرضه خواهد شد. همچنین ممکن است صفحه نمایش QHD+ با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز داشته باشد. علاوه بر این، یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی انرژی کل سیستم را تامین می کند. همچنین این سلول از شارژ سریع سیمی 67 واتی و شارژ بی سیم 30 واتی پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید  هدفون Redmi Buds 4 Active بزودی از راه می رسد

در نهایت، دستگاه اندروید 13 را با MIUI در بالا بوت می کند. با این حال، مشخص نیست که آیا این گوشی‌ها MIUI 13 خواهند داشت یا MIUI 14.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا مشخصات سری REDMI K60

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *