گوشی OnePlus Ace Racing Edition معرفی شد

گوشی OnePlus Ace Racing Edition معرفی شد

پس از عرضه OnePlus Ace در ماه گذشته، سازنده چینی گوشی های هوشمند اکنون نسخه ریسینگ OnePlus Ace را برای بازار داخلی خود معرفی کرده است. اسمارتفونی که مشخصات کلیدی قابل توجهی دارد.

گوشی OnePlus Ace Racing Edition شبیه به OnePlus 10 Pro با یک ماژول دوربین مربعی مشابه که میزبان یک دوربین سه گانه است، به نظر می رسد. این دستگاه دارای لبه های خمیده بوده و کلید تنظیم صدا را در سمت چپ دارد در حالی که دکمه پاور در سمت راست قرار گرفت. با این حال، دستگاه فاقد ویژگی مشهور OnePlus Alert Slider است. ابعاد آن 164.3×75.8×8.7 میلی متر و وزن آن به 205 گرم می رسد.

در جلو، دستگاه دارای یک صفحه نمایش 6.59 اینچی LCD با وضوح Full HD + و کیفیت 1080 پیکسل و نرخ نوسازی متغیر شش سطحی (30/48/50/60/90 هرتز) است که حداکثر 120 هرتز می شود. این نمایشگر همچنین 100 درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد. صفحه نمایش دارای حاشیه های قابل توجهی بوده که در اطراف آن قرار گرفته اند و یک حاشیه زیرین ضخیمی هم دارد. حفره دوربین در گوشه سمت چپ بالا قرار دارد و حسگر اثرانگشت هم در زیر نمایشگر جای گرفت.

گوشی OnePlus Ace Racing Edition معرفی شد

این دستگاه دارای تراشه مدیاتک Dimensity 8100-Max است که با پردازنده گرافیکی Mali G610 MC6 همراه شد. این دستگاه با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 به فروش می رسد. در دیگر مشخصات باید به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که با شارژ سریع 67 واتی SUPERVOOC ارائه می گردد، اشاره کرد. OnePlus ادعا می کند که دستگاه را می توان از 0٪ تا 80٪ در 29 دقیقه شارژ کرد.

در بخش نرم‌افزاری، این دستگاه با ColorOS 12.1 مبتنی بر اندروید 12 از به فروش می رسد. همچنین دارای فناوری فریم پایدار GPA بوده که به حفظ نرخ فریم ثابت و جلوگیری از لگ در طول کاربری طولانی بازی کمک می کند.

OnePlus ادعا کرده است که Piece Elite که در خارج از چین با نام PUBG نیز شناخته می‌شود، نرخ فریم ثابتی برابر با 89.5 فریم در ثانیه دارد که در یک کاربری 1 ساعته افت فریم را صفر می‌کند. بنابراین گواهینامه Peace Elite Professional League را دریافت کرده است. از طرف دیگر Genshin Impact در رزولوشن 810p از پیش تعیین شده، 49.3 فریم پایدار دارد.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر و جزئیاتی از OnePlus 10T

برای حفظ حرارت، یک سیستم خنک کننده 8 لایه با یک محفظه بخار خنک کننده مایع با مساحت بزرگ همراه با مواد رسانای حرارتی الماسی و گرافیت با چگالی فوق العاده بالا به کار گرفته شد.

گوشی OnePlus Ace Racing Edition معرفی شد

برای Ace Racing Edition، وان پلاس با همکاری برند محبوب بازی Razer، هپتیک هایی را توسعه داده است. این دستگاه دارای یک موتور خطی بزرگ محور X بوده و با جلوه های ویژه بازی O-Haptic Vibration عرضه می شود. این دستگاه با یک صفحه کلید Razer عرضه می شود که دارای تنظیم لمسی خاصی است که باعث می شود آن ها از دیگر صفحه کلیدهای مجازی اندروید متمایز شوند. علاوه بر این، گوشی هوشمند دارای بلندگوهای دوگانه استریو قدرتمندی است که صدایی با کیفیت و بیس قدرتمند ارائه می‌دهند.

برای بخش دوربین، گوشی دارای سیستم دوربین سه گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی می باشد. سنسور اصلی با یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی همراه است. در قسمت دوربین سلفی نیز حسگر 16 مگاپیکسلی تعبیه شد.

درباره تاریخ عرضه و قیمت این محصول جدید وان پلاس در نسخه پایه 297 دلار داشته و شامل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی می شود. نسخه رده بالا با 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم 371 دلار قیمت دارد. این تلفن هوشمند از 31 می در رنگ خاکستری و آبی عرضه خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی OnePlus Ace Racing Edition معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *