گوشی OnePlus 9R و انتشار آپدیت اندروید 13 برای آن

گوشی OnePlus 9R و انتشار آپدیت اندروید 13 برای آن

پس از عرضه به‌روزرسانی پایدار OxygenOS 13 برای پرچمداران OnePlus 10، 9 و 9 Pro، OEM چینی اکنون به سمت دستگاه‌های میان‌رده خود حرکت می‌کند. گزارش شده است که OnePlus 9R و OnePlus 10R اکنون یک ساخت پایدار از OxygenOS 13 مبتنی بر اندروید 13 دریافت می کنند. این به روز رسانی در حال حاضر در هند و چین منتشر می شود. در اینجا جزئیات است.

کاربران گزارش داده اند که OnePlus 9R و 10R آخرین به روز رسانی اندروید 13 را با نسخه سیستم عامل LE2101_11_F.16 و CPH2423_11_C.14 دریافت می کنند. ظاهراً این به روز رسانی با حجم 4 گیگابایت ارائه می شود و ویژگی ها و پیشرفت های جدیدی را به همراه دارد. این نرم افزار در حال حاضر در چین و هند در حال پخش است، می توانیم انتظار داشته باشیم که به زودی به مناطق دیگر نیز برسد.

کاربران باید یک اعلان OTA برای به روز رسانی دریافت کنند. اگر قبلاً آن را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید به تنظیمات > سیستم > به‌روزرسانی‌های سیستم بروید تا به صورت دستی بررسی کنید که آیا به‌روزرسانی برای دستگاه شما موجود است یا خیر.

برای یادآوری، OxygenOS 13 در ماه آگوست در کنار OnePlus 10T معرفی شد. پوسته سفارشی با طراحی به روز شده ای عرضه می شود که شرکت آن را “Aquamorphic Design” می نامد. به نظر بسیار شبیه به ColorOS 13 Oppo است و رنگ های تم الهام گرفته از آب را برای راحتی بصری افزایش می دهد.

OnePlus همچنین برخی از ویژگی های اضافی را به نرم افزار برای بهبود اثربخشی چند وظیفه ای بسته بندی کرده است. رابط کاربری صدای فضایی، پشتیبانی از Dolby Atmos برای دستگاه‌های انتخابی و پخش جریانی برنامه بهبود یافته را به ارمغان می‌آورد. نسخه 2.0 Private Safe 2.0 نیز موجود است که به کاربران امکان می دهد فایل ها و رسانه ها را خارج از دسترس برنامه های معمولی ذخیره کنند. برای کسب جزئیات بیشتر به بخش تنظیمات مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی گوشی وان پلاس 7

نظرات در مورد : گوشی OnePlus 9R و انتشار آپدیت اندروید 13 برای آن

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *