گوشی تاشو چرخشی جدید موتورولا با اسم رمز Felix در راه است

گوشی تاشو چرخشی جدید موتورولا با اسم رمز Felix در راه است

کدام برند اولین گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر تاشو چرخشی را روانه بازار خواهد کرد؟ گزارش شده بود که ال جی در حال کار بر روی گوشی موسوم به LG Rollable با صفحه نمایش رول شونده است، اما این شرکت به طور ناگهانی از بازار گوشی های هوشمند خارج شد. OPPO در سال 2020 یک گوشی مفهومی با نمایشگر قابل چرخش تولید کرد و شایعه شده است که نسخه تجاری آن را در سال جاری عرضه خواهد کرد.

با این حال، یک گزارش جدید حاکی از آن است که گوشی جدید موتورولا با اسم رمز Felix با نمایشگر قابل چرخش در دست ساخت است. باید دید که آیا این دستگاه به عنوان اولین گوشی هوشمند با صفحه نمایش رول شونده در جهان خواهد بود یا خیر.

به گفته 91mobiles، دستگاه فلیکس موتورولا به طور قابل توجهی با دستگاه های رول شونده ال جی و OPPO متفاوت است. از بیرون، به نظر می رسد این دستگاه ها گوشی های هوشمند معمولی هستند. صفحه نمایش این دستگاه ها قابل خم شدن بود، بنابراین می توان آن را به صورت افقی باز کرد تا مانند یک تبلت، آن را پهن تر کند.

این گزارش نشان می دهد که اولین گوشی هوشمند قابل چرخش موتورولا دارای صفحه نمایش انعطاف پذیر است که به صورت عمودی گسترش می یابد. در حالت فشرده، یک سوم صفحه نمایش آن را می توان دور یک دوک در پایین و رو به عقب پیچیده کرد. این نشان می دهد که Motorola Felix یک دستگاه جیب پسند خواهد بود. با این حال، در مورد مشخصات و نام بازاریابی نهایی دستگاه صحبتی نشده است.

این گزارش ادعا می کند که Motorola Felix در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. از آنجایی که این شرکت نمونه اولیه سخت افزاری برای فلیکس ندارد، نرم افزار طراحی شده برای آن بر روی نسخه اصلاح شده موتورولا اج 30 پرو تست شده است. از این رو، به نظر می‌رسد که موتورولا فلیکس حدود یک سال طول می‌کشد تا به بازار ورود پیدا کند.

از آنجایی که این محصول در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، موتورولا ممکن است قبل از عرضه آن تغییراتی در طراحی ایجاد کند. امیدواریم که شایعات در ماه های آینده اطلاعات بیشتری را در مورد دستگاه Felix منتشر کنند.

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر رندر موتورولا Moto G Power 5G 2024

در دیگر خبرها موتورولا اخیراً Moto G52 را در بازار هند معرفی کرده است و چند دستگاه بعدی که انتظار می رود وارد شوند Moto G82 5G و Moto G62 5G هستند. دومی اکنون از وب سایت گواهی FCC تاییدیه دریافت کرده و جزئیات کلیدی آن افشا شده است. با این گواهی، ما انتظار داریم که در آینده نزدیک شاهد رونمایی آن باشیم.

گوشی موتورولا Moto G62 5G با شماره مدل XT2223-2 در وب سایت گواهی FCC رویت شده است. طبق لیست، این گوشی هوشمند دارای باتری 4700 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 20 واتی خواهد بود. این برخلاف افشا قبلی است که گفته شده از باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی بهره می برد.

این لیست همچنین تأیید می کند که این یک تلفن 5G با پشتیبانی از دو سیم کارت است. علاوه بر این، از Wi-Fi دو باند، بلوتوث و NFC پشتیبانی می کند. به غیر از این، چیز دیگری برای ارائه کردن، وجود ندارد. با این حال، افشای اطلاعات قبلی برخی از جزئیات آن را فاش کرده است. تایید شده که این گوشی هوشمند با اندروید 12 همراه است. به نظر می رسد این دستگاه دارای صفحه نمایش حفره دار با وضوح Full-HD+ باشد. همچنین نمایشگری با نرخ نوسازی 90 یا 120 هرتزی دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی تاشو چرخشی جدید موتورولا با اسم رمز Felix در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *