گوشی OnePlus 10T 5G در ماه آگوست معرفی می شود

گوشی OnePlus 10T 5G در ماه آگوست معرفی می شود

OnePlus در حال آماده شدن برای ارائه یک پرچمدار جدید با نام OnePlus 10T به هند است. این شرکت هیچ جزئیاتی در مورد زمان عرضه به اشتراک نگذاشته است. با این حال، یک گزارش جدید حاکی از آن بوده که گوشی هوشمند آینده در تاریخ 3 آگوست معرفی خواهد شد. همچنین گزارش شده که تلفن هوشمند OnePlus در دو رنگ سبز یشمی و مشکی مهتابی وارد هند خواهد شد. انتظار می رود OnePlus 10T 5G به چیپست Snapdragon 8+ Gen 1، حداکثر 16 گیگابایت رم و باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 150 واتی مجهز شود.

افشاگر Passionategeekz در همکاری با MobilesTalk فاش کرده است که OnePlus 10T 5G می تواند در 3 آگوست راهی بازار هند شود. با این حال، مشخص نیست که آیا عرضه جهانی این تلفن هوشمند نیز در همان روز انجام می شود یا خیر. این شرکت چینی هنوز هیچ اطلاعیه رسمی در رابطه با عرضه این گوشی هوشمند اعلام نکرده است. علاوه بر این، گزارش همچنین نشان می‌دهد که OnePlus 10T 5G در دو رنگ سبز یشمی و مشکی مهتابی عرضه خواهد شد. گزارش شده است که نوع Moonstone Black تنها مدل 16 گیگابایت رم عرضه می شود، بالعکس، نوع Jade Green می تواند در مدل های ذخیره سازی کمتر عرضه شود. گوشی هوشمند OnePlus از طریق آمازون به فروش می رسد.

طبق گزارش های قبلی، OnePlus 10T 5G برای نسخه پایه 49999 روپیه (627 دلار) قیمت خواهد داشت. این گوشی هوشمند احتمالاً از جدیدترین چیپ Snapdragon 8 + Gen 1 با حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. می توان از یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی کرد که ممکن است از شارژ سریع 150 واتی پشتیبانی کند.

تا جایی که به دوربین مربوط می شود، ممکن است دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی باشد. در حالی که دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در این مدل به کار گرفته خواهد شد. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  وان پلاس 12 راهی بازار جهانی شد

نظرات در مورد : گوشی OnePlus 10T 5G در ماه آگوست معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *