سامسونگ سه مدل گلکسی تب اس 9 معرفی می کند

سامسونگ سه مدل گلکسی تب اس 9 معرفی می کند

با توجه به اینکه سامسونگ از برند Ultra برای قدرتمندترین دستگاه های خود استفاده کرده است، اضافه شدن یک مدل Ultra تعجب آور نیست. گلکسی تب اس 9 اولترا احتمالاً ویژگی‌های برتر را ارائه می‌کند، اگرچه هنوز نمی‌دانیم این ویژگی‌ها چه خواهند بود. هر سه مدل در دو نوع فقط وای فای و سلولی (5G) در دسترس خواهند بود و به ایالات متحده می آیند.

شماره مدل‌ها نیز فاش شده‌اند و Galaxy Tab S9 پایه با نام‌های SM-X710 (Wi-Fi)، SM-X716B (5G Global) و SM-X718U (5G US) شناسایی شده است. Galaxy Tab S9+ دارای شماره مدل SM-X810 (Wi-Fi)، SM-X816B (5G Global) و SM-X818U (5G US) خواهد بود. مدل Ultra با نام‌های SM-X910 (Wi-Fi)، SM-X916B (5G Global) و SM-X918U (5G US) شناخته می‌شود.

در حالی که هنوز چند ماه دیگر از سری گلکسی تب اس 9 باقی مانده است، انتظار می رود در نیمه دوم سال جاری در کنار نسل پنجم تاشوها، سری گلکسی واچ 6 و گلکسی اس 23 FE عرضه شود. در ماه‌های آینده می‌توان انتظار افشای اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد تبلت‌های آینده را داشت.

افزودن رتبه IP یک پیشرفت بسیار مورد نیاز است که وضعیت سامسونگ را به عنوان بهترین سازنده تبلت های اندرویدی امروزی بیشتر تثبیت می کند. باید دید این شرکت چه ویژگی‌ها و پیشرفت‌های دیگری را برای سری گلکسی تب اس 9 آینده خود در نظر گرفته است، اما یک چیز قطعی است و آن اینکه سامسونگ آماده است تا رقبا را پذیرفته و به ارائه تبلت‌های درجه یک به مصرف‌کنندگان ادامه دهد.

منبع

5/5 - (5 امتیاز)

بیشتر بخوانید  آپدیت امنیتی می برای Galaxy Tab S6 Lite منتشر شد

نظرات در مورد : سامسونگ سه مدل گلکسی تب اس 9 معرفی می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *