گوشی Note 12 Turbo اینفینکس معرفی شد

گوشی Note 12 Turbo اینفینکس معرفی شد

غول الکترونیک چینی Infinix یک گوشی هوشمند جدید از سری نوت 12 را با نام Infinix Note 12 Turbo در بازار هند معرفی کرده است، جایی که این تلفن دارای قیمت عرضه مقرون به صرفه فقط 14999 INR (193 دلار آمریکا) دارد و تنها پیکربندی آن دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت داخلی است.

مدل جدید دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED بوده  که وضوح صفحه نمایش FHD+ همراه با نرخ نوسازی 60 هرتز را ارائه می دهد. برای تصویربرداری سلفی، گوشی به یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو مجهز شده که در یک حفره ناچ قرار گرفته و طراحی جدیدی را شامل می شود.

در عقب، اینفینکس Note 12 Turbo دارای یک چینش دوربین سه گانه عقب بوده که از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین هوش مصنوعی 0.3 مگاپیکسلی تشکیل شد. هنگام گرفتن عکس در محیط های کم نور، فلاش LED به این امر کمک می کند.

اینفینیکس نوت 12 توربو از یک چیپست هشت هسته‌ای مدیاتک هلیو G96 بهره می‌برد که با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه است و می‌توان آن را از طریق کارت میکرو اس‌دی افزایش داد.

برای افزایش عمر باتری، این دستگاه از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. علاقه مندان می توانند گوشی را از سه رنگ مختلف مانند آبی یاقوت کبود، مشکی و سفید برفی انتخاب کنند. انتظار می رود بزودی شاهد معرفی گوشی های میان رده بیشتری از سوی اینفینیکس باشیم. این برند چینی هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی و عرضه می کند.

برای سال 2022 نیز تاکنون چندین مدل معرفی که شامل نسخه های میان رده و رده بالا می شود. انتظار داریم بزودی محصولات بیشتری از سوی این برند شاهد باشیم که عمدتا طراحی ساده و کلیشه ای دارند. ناگفته نماند در روزهای گذشته نیز اعضای جدیدی از سری نوت 12 معرفی شد.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی اینفینیکس Smart 8 Pro معرفی شد

نظرات در مورد : گوشی Note 12 Turbo اینفینکس معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *