هک شدن پمپ بنزین ها در ایران / دلیل هک شدن پمپ بنزین ها

ماجرای حمله سایبری به پمپ بنزین ها

به گزارش زوم تک امروز شبکه توزیع بنزین در ایران با مشکل جدی رو برو شد براساس گزارش های منتشر شده سامانه توزیع بنزین در ایران توسط هکر ها حمله سایبری شده است ،‌براساس این گزارش سه شنبه 4 آبان ماه تمامی پمپ بنزین ها با مشکل روبرو شدند و مدیران این شبکه توزیع اطلاع دادند که این مشکل ،‌مشکل نرم افزاری است در حالی که در تمامی نمایشگر های پمپ بنزین ها جمله حمله سایبری 64411 در نمایشگر ها مشاهده می شد.

ماجرای حمله سایبری به پمپ بنزین ها در ایران

براساس این گزارش افرادی که در سراسر کشور به سمت پمپ بنزین ها روانه شده بودند با پیام حمله سایبری 64411 در تمامی نمایشگر های جایگاه ها دیده می شد ،‌این در حالی است که در خبر های منتشر شده مسئولان سامانه توزیع بنزین از مشکل نرم افزاری می دانستند.

این در حالی است که مسئولان این سامانه اعلام کردند مشکلی برای سوخت گیری با قیمت آزاد وجود ندارد اما در ساعات اولیه این مشکل گریبانگیر مردم بود و حتی بنزین با قیمت آزاد هم قابل استفاده نبود.

این در حالی است که شایعاتی از افزایش قیمت بنزین مطرح شد که وزیر کشور این موضوع را تکذیب کرد. براساس این گزارش هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین وجود ندارد. فعلا براساس گزارش های منتشر شده مردم هیچ نگرانی از افزایش قیمت بنزین نداشته باشند.

براساس گزارش های منتشر شده از سمت سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت کشور هم اعلام کرد فقط سامانه سوخت از مدار خارج شده است ،‌ایشان از مردم خواست که به پمپ بنزین ها مراجعه نکنند و قول داد که این مشکل بزودی برطرف خواهد شد و از رسانه های عمومی اطلاع رسانی می شود.

امین رضا نواز هم در گفتگویی اعلام کرد که مردم بنزین و گازوئیل با نرخ آزاد را می توانند خریداری کنند. ایشان اضافه کرد با توجه به اینکه 8 سال از سامانه هوشمند سوخت می گذرد این سامانه دچار استهلاک شده است و این مشکل نرم افزاری است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هک شدن پمپ بنزین ها در ایران / دلیل هک شدن پمپ بنزین ها

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *