گوشی Nokia C22 در اواسط می عرضه خواهد شد

گوشی Nokia C22 در اواسط می عرضه خواهد شد

در توییتر، نوکیا موبایل هند اعلام کرد که گوشی هوشمند جدید سری C آنها، نوکیا C22، قرار است تا دو روز دیگر عرضه شود. این بدان معنی است که دستگاه در تاریخ 11 می به بازار خواهد رسید. نوکیا C22 دستگاهی محکم با بدنه ای بادوام و عمر باتری قابل توجه تا سه روز است.

جدیدترین گوشی هوشمند نوکیا، C22، قرار است به زودی با برخی ویژگی های چشمگیر وارد بازار شود. در بخش سخت افزاری، گوشی از پردازنده Unisoc SC9863A (28 نانومتری) استفاده می‌کند که سرعت فرکانس آن 1.6 گیگاهرتز است. این گوشی همچنین از سیستم عامل اندروید 13 (نسخه Go) بهره گرفته و دارای پردازنده گرافیکی IMG8322 است.

نوکیا C22 از صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با وضوح 720 در 1600 پیکسل بهره برده که آن را به دستگاهی ایده آل برای پخش ویدیو یا مرور وب تبدیل می کند. سیستم دوربین دوگانه عقب آن شامل یک دوربین عریض 13 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود، در حالی که دوربین جلو یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی است.

یکی از چشمگیرترین ویژگی های Nokia C22 عمر باتری آن است. با باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی، کاربران می توانند تا سه روز بدون نیاز به شارژ مجدد انتظار استفاده داشته باشند. علاوه بر این، دستگاه از شارژ سریع تا 10 وات نیز پشتیبانی می‌کند و اطمینان می‌دهد که کاربران می‌توانند در صورت نیاز به سرعت گوشی را شارژ کنند.

در اخباری مرتبط نوکیا XR21 در بریتانیا معرفی شد. به عنوان جانشین XR20 این مدل را در بازار شاهد خواهیم بود. مشخصات کامل این گوشی هوشمند ماه گذشته فاش شده بود. آخرین محصول نوکیا، دستگاهی مقاوم از این شرکت است که ادعا می‌شود در شرایط سخت فضای باز مقاومت می‌کند.

نوکیا XR21 دارای یک صفحه نمایش با حفره دوربین رد وسط صفحه نمایش بوده و پنل ال سی دی 6.49 اینچی با وضوح +FHD، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 550 نیت برای آن تدارک دیده شد. این دستگاه دارای پوشش محافظ Gorilla Glass Victus بوده و با دستان مرطوب و دستکش سازگار است. این گوشی هوشمند دارای یک اسکنر اثر انگشت و دو دکمه قابل برنامه ریزی هم است.

بیشتر بخوانید  تلویزیون هوشمند جدید نوکیا معرفی شد

از نظر طراحی، نوکیا XR21 دارای شاسی آلومینیومی 100 درصد بازیافتی و مواد سخت است. این دستگاه دارای دوام نظامی MIL-STD 810H بوده و دارای استاندارد IP68 ضد آب است. گوشی همچنین دارای گواهی IP69K در برابر گرد و غبار، آب و مقاومت در برابر سقوط است.

نوکیا XR21 دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلو بوده و یک دوربین عقب دوگانه که شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و یک لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید با فلاش LED می شود، دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Nokia C22 در اواسط می عرضه خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *