گوشی Moto G62 5G موتورولا تاییدیه FCC گرفت

گوشی Moto G62 5G موتورولا تاییدیه FCC گرفت

موتورولا اخیراً Moto G52 را در بازار هند معرفی کرده است و چند دستگاه بعدی که انتظار می رود وارد شوند Moto G82 5G و Moto G62 5G هستند. دومی اکنون از وب سایت گواهی FCC تاییدیه دریافت کرده و جزئیات کلیدی آن افشا شده است. با این گواهی، ما انتظار داریم که در آینده نزدیک شاهد رونمایی آن باشیم.

گوشی موتورولا Moto G62 5G با شماره مدل XT2223-2 در وب سایت گواهی FCC رویت شده است. طبق لیست، این گوشی هوشمند دارای باتری 4700 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 20 واتی خواهد بود. این برخلاف افشا قبلی است که گفته شده از باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی بهره می برد.

این لیست همچنین تأیید می کند که این یک تلفن 5G با پشتیبانی از دو سیم کارت است. علاوه بر این، از Wi-Fi دو باند، بلوتوث و NFC پشتیبانی می کند. به غیر از این، چیز دیگری برای ارائه کردن، وجود ندارد. با این حال، افشای اطلاعات قبلی برخی از جزئیات آن را فاش کرده است. تایید شده که این گوشی هوشمند با اندروید 12 همراه است. به نظر می رسد این دستگاه دارای صفحه نمایش حفره دار با وضوح Full-HD+ باشد. همچنین نمایشگری با نرخ نوسازی 90 یا 120 هرتزی دارد.

علاوه بر این، گفته می شود که با یک سیستم دوربین سه گانه در عقب که شامل لنز اصلی 50 مگاپیکسلی شده، از راه خواهد رسید. در سوی دیگر دستگاه تا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. حسگر اثرانگشت آن هم در قسمت جانبی قرار داشته و اطلاعات بیشتری برای گفتن وجود ندارد.

در دیگر خبرها آمده موتورولا در سال جاری چندین گوشی Moto G از جمله Moto G Stylus 2022 و Moto G Power 2022 منتشر کرده است، اما گفته می شود مدل های بیشتری نیز در راه است. این شرکت پیشتر دو گوشی مقرون به صرفه با قابلیت 5G به نام های Moto G 5 G و Moto G Stylus 5G را معرفی کرده که به نظر برخی از بدترین معاملات در حال حاضر در دنیای گوشی های هوشمند ارزان قیمت بوده حتی در بازار غیررقابتی ایالات متحده.

Moto G 5G و Moto G Stylus 5G اشتراکات زیادی دارند، با باتری یکسان 5000 میلی آمپر ساعتی، شارژ سیمی 10 واتی، سنسور اثر انگشت جانبی، اسلات کارت microSD، جک هدفون، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و نرم افزار مبتنی بر اندروید 12. موتورولا فقط یک به‌روزرسانی سیستم‌عامل را برای هر دو گوشی، احتمالاً به اندروید 13 و همچنین به‌روزرسانی‌های امنیتی برای «تا سه سال» وعده داده است.

بیشتر بخوانید  رویت شدن موتورولا Moto G51 5G در گیگ بنچ

با این حال، شباهت ها در اینجا متوقف می شود. Moto G 5G کمی کوچکتر است و صفحه نمایش 6.6 اینچی 720p دارد، در حالی که Moto G Stylus صفحه نمایش 6.8 اینچی بزرگتر و نرخ تازه سازی 120 هرتز ارائه می دهد. این گوشی ها همچنین دارای چیپست های مختلفی هستند: مدیاتک دیمنسیتی 700 در موتو جی و اسنپدراگون 695 در موتو جی استایلوس. Moto G Stylus همچنین دارای حداقل فضای ذخیره سازی بالاتر و NFC هم است. متاسفانه مدل Moto G 5G از NFC پشتیبانی نمی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Moto G62 5G موتورولا تاییدیه FCC گرفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *