گوشی Moto G51 5G موتورولا در نزدیکی رونمایی

گوشی Moto G51 5G موتورولا در نزدیکی رونمایی

طبق گزارش‌ها، موتورولا در حال کار بر روی دو گوشی جدید سری G مانند Moto G51 و Moto G71 است. G51 اخیرا در سایت صدور گواهینامه 3C چین و پلتفرم بنچمارک Geekbench مشاهده شد. در حال حاضر، دستگاه تاییدیه NBTC چین را دریافت کرده است. این گواهینامه ها نشان می دهد که G51 ممکن است به زودی در بازارهای مختلف عرضه شود.

گواهی NBTC نشان می دهد که گوشی موتورولا با شماره مدل XT2171-2 به عنوان Moto G51 5G در تایلند عرضه خواهد شد. این لیست هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات گوشی فاش نکرد.

درز اخیر توسط Technik News نشان داد که Moto G51 از وضوح Full HD + پشتیبانی می کند. مشخص نیست که آیا از نرخ تازه سازی بالا پشتیبانی می کند یا خیر. برای عکاسی، دوربین جلو 13 مگاپیکسلی و پنل پشتی آن دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دوربین 2 مگاپیکسلی است.

لیست Geekbench این گوشی نشان داد که این گوشی از چیپست اسنپدراگون 750G پشتیبانی می کند. همچنین نشان داد که دارای 4 گیگابایت رم و اندروید 11 است. لیست 3C تلفن نشان داد که ممکن است تنها از شارژ 10 واتی پشتیبانی کند.

موتورولا هنوز وجود Moto G51 5G را تایید نکرده است. از آنجایی که چندین گواهینامه دریافت کرده است، به نظر می رسد که این گوشی ممکن است در اوایل این ماه رسمی شود.

شایعات هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات G71 منتشر نکرده اند. گواهی FCC این دستگاه نشان داد که ویژگی هایی مانند باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع 33 واتی، NFC و جک 3.5 میلی متری صدا را ارائه می دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر دیجیتالی از گوشی موتو جی پاور 2024

نظرات در مورد : گوشی Moto G51 5G موتورولا در نزدیکی رونمایی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *