انتشار آپدیت اندروید 13 برای گوشی Redmi K50i

انتشار آپدیت اندروید 13 برای گوشی Redmi K50i

شرکت ردمی در ماه جولای سال 2022 بود که گوشی Redmi K50i را با مشخصات بزرگ و قیمتی مناسب معرفی و عرضه کرد. این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر MIUI 13 بود و حال آپدیت اندرویدی جدید دریافت کرد.

در کمتر از یک سال پس از عرضه، این گوشی اولین به‌روز رسانی نرم افزاری بزرگ را دریافت کرده که موجب ارتقا دستگاه به اندروید 13 و MIUI 14 می شود. بنابراین علاقمندان می توانند یک تجربه کاربری کامل داشته باشند. شیائومی به‌روزرسانی MIUI 14 را برای Redmi K50i در هند عرضه کرده و این آپدیت بروزرسان امنیتی مارس 2023 به همراه اندروید 13 را به همراه دارد.

به‌روزرسانی نرم افزار OTA دارای شماره ساخت V14.0.2.0.TLOINXM بوده و در حال حاضر به «Mi Pilots» محدود شد. این به‌روزرسانی باید به عنوان بخشی از انتشار «بتای پایدار» در روزهای آینده به چند کاربر عادی منتخب ارائه شده و سپس دردسترس عمده کاربران قرار خواهد گرفت.

برای کسانی که نمی‌دانند، Redmi K50 یک Redmi Note 11T Pro ریبرند شده بوده و گوشی اصلی این به‌روزرسانی را در ماه دسامبر دریافت کرد. این گوشی هوشمند همچنین در برخی بازارها با نام Poco X4 GT به فروش می رسد که پیشتر آپدیت جدید را بدست آورد. این بدان معناست که نسخه هندی گوشی (Redmi K50i) آخرین نسخه ای بوده که به آپدیت MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 دسترسی دارد. اگرچه شیائومی تایید نکرده، این دستگاه ممکن است حداقل یک آپدیت اندروید دیگر را در آینده دریافت کند.

کاربران گوشی می‌توانند به تنظیمات مراجعه کنند تا بررسی کنند که آیا دستگاه آن‌ها به‌روزرسانی نرم‌افزار جدید را دریافت کرده است یا خیر. برای کسب جزئیات بیشتر اگر دارای این مدل هستید با مراجعه به بخش تنظیمات و بروزرسان نرم افزاری می توانید متوجه شوید که آپدیت ارائه شده یا خیر. انتظار داریم ردمی و شیائومی بزودی برای محصولات بیشتری آپدیت موردنظر را منتشر کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  Redmi Note 11S فوریه برای بازار جهانی معرفی می شود

نظرات در مورد : انتشار آپدیت اندروید 13 برای گوشی Redmi K50i

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *