گوشی Moto E32 با نمایشگر 90 هرتزی همراست

گوشی Moto E32 با نمایشگر 90 هرتزی همراست

تاریخ عرضه موتو E32 در هند اعلام شد. قرار است در 7 اکتبر در کشور عرضه شود. قبل از عرضه در هفته آینده، برند متعلق به لنوو یک میکروسایت را در وب سایت رسمی خود قرار داده است. این فهرست مشخصات کلیدی پیشنهاد آینده را نشان می دهد. این خودرو به عنوان جانشین Moto E31 وارد بازار خواهد شد. همچنین تأیید شده است که از پورتال تجارت الکترونیک Flipkart در دسترس است.

Moto E32 در اوایل سال جاری در بازارهای جهانی عرضه شد، با این حال، نوع هندی با مشخصات متفاوتی عرضه خواهد شد. همانطور که در میکروسایت آمده است، Moto E32 دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی پانچ سوراخ ال سی دی با تراز وسط است که دارای وضوح HD+ و نرخ تجدید 90 هرتز است. این دستگاه دارای طراحی ضد آب با استاندارد IP52 و یک ماژول دوربین به شکل قرص در پنل پشتی است. این گوشی هوشمند با یک اسکنر اثر انگشت در کناری عرضه خواهد شد.

Moto E32 دارای تنظیمات دوربین دوگانه پشتی از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز عمق 2 مگاپیکسلی است. در جلو، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی خواهد داشت. در بخش سخت افزاری، تایید شده است که Moto E32 مجهز به پردازنده MediaTek Helio G37 است. این دستگاه دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از طریق اسلات کارت microSD است. این گوشی هوشمند با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود. این دستگاه بر روی سیستم عامل اندروید ۱۲ اجرا خواهد شد.

Moto E32 در رنگ‌های آبی Iceberg و مشکی Cosmic در دسترس خواهد بود. در روز جمعه با قیمت و در دسترس بودن گوشی هوشمند آشنا خواهیم شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دو گزینه رنگی جدید برای گوشی Moto G14 معرفی شد

نظرات در مورد : گوشی Moto E32 با نمایشگر 90 هرتزی همراست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *