ساعت اوپو Watch 3 بزودی راهی بازار جهانی می شود

ساعت اوپو Watch 3 بزودی راهی بازار جهانی می شود

سری Oppo Watch 3 اولین بار در ماه اوت در چین عرضه شد. بیش از چهار ماه از آن زمان می گذرد، با این حال، این برند هنوز اعلام رسمی در مورد در دسترس بودن جدیدترین پوشیدنی های خود در بازارهای بین المللی ارائه نکرده است.

اما اخیراً گزارشی حاکی از آن است که Oppo Watch 3 تا پایان ماه مارس یا اوایل آوریل راهی هند خواهد شد. متأسفانه در این گزارش چیزی بیشتر از این محصول فاش نشده است. سری Oppo Watch 2 در انحصار چین باقی ماند. حال اگر این گزارش باور شود، اوپو واچ 3 در بازارهای بین المللی عرضه خواهد شد.

از آنجایی که مدل نسل اول در مناطق مختلف دارای مشخصات متفاوتی بود، این احتمال وجود دارد که Oppo Watch 3 برای بازارهای جهانی با نمونه اصلی فروخته شده در چین متفاوت باشد. تعجب نخواهیم کرد اگر Oppo به تازگی Oppo Watch SE را با نام Oppo Watch 3 در خارج از سرزمین اصلی چین عرضه کند. زیرا این پوشیدنی خاص می تواند به شرکت در حفظ قیمت رقابتی کمک کند.

در هر صورت، امیدواریم Oppo هر یک از این ساعت های هوشمند را به بازارهای جهانی بیاورد. زیرا گزینه‌های ساعت‌های دارای سیستم عامل Wear نسبت به سال‌های گذشته بسیار محدودتر است.

گجت‌های پوشیدنی سری گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 5 سامسونگ در حال حاضر انتخاب پیش‌فرض برای افرادی هستند که به دنبال ساعت هوشمند مناسب در پلتفرم اندروید هستند. تنها گزینه های دیگر Fosill Gen 6 Wellness Edition و Google Pixel Watch هستند. اما این دو تنها در کشورهای منتخب فروخته می‌شوند، برخلاف ساعت‌های گلکسی که تقریباً در همه مناطق موجود هستند.

هر دو Oppo Watch 3 و Oppo Watch SE دارای سخت افزار فوق العاده ای هستند. اولی از تراشه اسنپدراگون W5 قدرت می گیرد، در حالی که دومی دارای تراشه اسنپدراگون 4100 پلاس است. آنها همچنین دارای پردازنده های مشترک هستند، یعنی Apollo 4 Plus (Watch 3) و Apollo 4s (Watch SE).

سخت افزار فوق برای اجرای روان آخرین Wear OS 3.0 کافی است. بنابراین، اگر اوپو هر یک از این ساعت‌ها را به بازارهای جهانی بیاورد، می‌تواند با سامسونگ مقابله کند. این گجت‌های پوشیدنی همچنین ویژگی‌هایی مانند eSIM، تماس بلوتوث، حالت‌های ورزشی متعدد، پایش ضربان قلب، نظارت بر سطح اکسیژن خون، ردیابی خواب، مقاومت در برابر آب 5ATM و غیره را ارائه می‌دهند. اما فاقد ECG و مانیتورینگ فشار خون هستند که در Galaxy Watch 4/5 ارائه شده است.

بیشتر بخوانید  گوشی اوپو A2 یک میان رده جذاب عرضه شد

همانطور که گفته شد، ما مشتاقانه منتظریم تا در روزهای آینده جزئیات بیشتری در مورد نوع جهانی Oppo Watch 3 بدانیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت اوپو Watch 3 بزودی راهی بازار جهانی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *