گوشی Mix Fold 2 شیائومی 11 آگوست معرفی می شود

گوشی Mix Fold 2 شیائومی 11 آگوست معرفی می شود

شیائومی میکس فولد 2 زودتر از حد انتظار عرضه می‌شود، طبق گفته‌های افشاگر Ice Universe، در 11 آگوست باید شاهد رونمایی آن باشیم. به طور معمول، شیائومی هفته‌ها قبل از عرضه‌های جدید خود خبر می‌دهد، بنابراین این کمی تعجب‌آور است.

تاریخ احتمالا تصادفی نیست، لی جون، مدیرعامل شیائومی، سومین سخنرانی سالانه خود را در یازدهم برگزار خواهد کرد. مدیر عامل شرکت نوشت: «من می‌خواهم در مورد چیز متفاوتی صحبت کنم: همه در روند رشد با شکست‌هایی مواجه می‌شوند، اینکه چگونه از سختی زندگی بیرون آمدم و چه بینش‌هایی از زندگی به دست آوردم».

به هر حال، چندین افشاگر از جمله Ice و Digital Chat Station تصویری از لائو وی، مدیر محصول موبایل شیائومی را مشاهده کردند که ظاهراً از Mix Fold 2 استفاده می کند. وضوح تصویر 1080 در 2520 پیکسل است که شایعه شده نسبت تصویر 21:9 را برای نمایشگر بیرونی گوشی تأیید می کند. برای مقایسه، صفحه نمایش بیرونی در Mi Mix Fold اصلی دارای نسبت 27:9 بود.

همچنین، آن نمایشگر دارای نرخ رفرش 90 هرتز بوده، در حالی که صفحه جدید تا 120 هرتز افزایش می یابد. این بدان معنی است که نمایشگر داخلی دارای نسبت تصویر 10.3:9 است. شیائومی میکس فولد 2 مجهز به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه داخلی خواهد بود. از شارژ سریع 56 واتی پشتیبانی کرده و ممکن است این تنها گوشی جدید روز پنجشنبه نباشد، زیرا اطلاعاتی از Xiaomi K50S Pro، اولین گوشی شیائومی با دوربین 200 مگاپیکسلی، به بیرون درز کرده است.

گوشی Mix Fold 2 شیائومی 11 آگوست معرفی می شود

در اخباری مرتبط مدیر روابط عمومی گروه شیائومی امروز فاش کرد که Redmi Note 11T Pro می تواند آخرین گوشی این شرکت با صفحه نمایش LCD باشد. در حال حاضر صفحه نمایش های OLED به تدریج در مدل های میان رده و رده بالا محبوب می شوند. سری Redmi Note نیز حرکت به سمت صفحه نمایش های OLED را آغاز کرده است. بسیاری از منابع صنعتی صفحه نمایش های OLED را برتر می دانند، اگرچه برخی از کاربران همچنان نمایشگرهای LCD را ترجیح می دهند.

در Redmi Note 11T Pro، ردمی باز صفحه نمایش LCD با تنظیم سفارشی استفاده کرده است. این اولین صفحه نمایش LCD بوده که گواهینامه DisplayMate A+ را دریافت می کند. این ال سی دی بهترین گوشی هوشمند تا کنون نامیده شده است.

بیشتر بخوانید  اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 محصولی از شیائومی است

در نظرات زیر پست مدیر شیائومی، بسیاری از طرفداران از این شرکت خواستند حداقل یک مدل دیگر با صفحه نمایش LCD عرضه کند. در اخباری مرتبط سال گذشته، شیائومی گوشی Redmi Note 11 Pro را در چین عرضه کرد. با این حال، دستگاه برای بسیاری از خریداران گیج‌کننده بود، زیرا به‌روزرسانی نسبت به Redmi Note 10 Pro موجود نبود که با قیمت ارزان‌تری به فروش می‌رسید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Mix Fold 2 شیائومی 11 آگوست معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *