رونمایی از فبلت حرفه ای Mate 8 هواوی برای منطقه خاورمیانه

Mate 8 هواوی

شرکت هواوی یکی از جدیدترین شرکت های برتر تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان به شمار می رود این شرکت در سال های گذشته توانسته با ارائه گوشی های هوشمند با  امکانات سخت افزاری بالا جایگاه ویژه ای در صنعت گوشی های هوشمند از آن خود نماید. در این مقاله سعی میکنیم از جدیدترین تکنولوژی ارائه شده توسط این شرکت در نمایشگاه CES 2016 صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

یکی از محصولاتی که هواوی در نمایشگاه 2016 ces رونمایی کرد یک فبلت حرفه ای بود که با توجه به امکانات این دستگاه هوشمند می توان آن را در بین فبلت های برتر در سال 2016 قرار داد.

نسل جدید فبلت هواوی با نام Mate 8 که به تازگی در نمایشگاه CES 2016 لاس وگاس رونمایی شده در تاریخ  18 ژانویه در سالن کنفرانس Madinat دبی بار دیگر برای منطقه خاورمیانه معرفی شد تا به زودی شاهد ورود این محصول در بازار ایران باشیم .
Mate 8 به سریع ترین پردازنده هشت هسته ای جهان مجهز شده و بیش از 2 روز شارژ نگه می دارد.
این فبلت 6 اینچی که گزینه مناسبی برای مدیران کسب و کار خواهد بود به زودی روانه بازار ایران می شود و از نظر کارایی، قدرت و سرعت یک سر و گردن از رقبای خود بالاتر است. Mate 8 در کنار قدرت و کارایی، طراحی بسیار زیبایی دارد و هواوی در ساخت این گوشی از بدنه یکپارچه آلومینیومی استفاده کرده است.
Mate 8 به آندروید 6 یعنی مارشملو مجهز شده و در قلب خود پردازنده هشت هسته ای Kirin 950 جای داده است. این پردازنده از نظر کارایی نسبت به نسل قبلی خود 100 درصد، از نظر کارایی گرافیکی 120 درصد و از نظر بهره وری مصرف انرژی تا 70 درصد بهبود یافته است.
از دیگر ویژگی های بارز این گوشی هوشمند که دارای صفحه نمایش Full HD است، طولانی بودن عمر باتری است. باتری 4000 میلی آمپری Mate 8 در حالت استفاده معمولی بیش از 2 روز شارژ نگه می دارد. همچنین دوربین Mate 8 نسبت به Mate 7 ارتقا یافته و به 16 مگاپیکسل در پشت و 8 مگاپیکسل سلفی رسیده است. هواوی که طی 3 سال اخیر 95 میلیون دلار در زمینه توسعه حسگر دوربین های گوشی هوشمند سرمایه گذاری کرده است، سرعت فوکوس دوربین، شفافیت و دقت رنگ عکس ها را در دوربین Mate 8 تا حد زیادی افزایش داده است.
فبلت دو سیم کارته جدید هواوی از فناوری ارتباطی 4G پشتیبانی می کند و به نسل جدید حسگر اثر انگشت امنیتی مجهز شده است که این حسگر سرعت بازکردن قفل گوشی را تا 100 درصد افزایش داده است.
همه این ویژگی ها نوید یکی از بهترین فبلت های سال 2016 را می دهد که بار دیگر هواوی را در زمینه گوشی های هوشمند پیشرو خواهد کرد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات احتمالی هواوی Mate 8

نظرات در مورد : رونمایی از فبلت حرفه ای Mate 8 هواوی برای منطقه خاورمیانه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *